Mayıs 08, 2007

Sev Kardeşim.

Bir insan bu kadar kolay silinmemeli!!!
Gururumu hiçe sayamayacak kadar; haklı sebeplerim olsa dahi.
Kalbinden çıkaramadığın bir insanı, aklından,hatıralarından
çıkarmaya çalışmak saçma...
Asıl seviyorum die veya gerçekten sevmişim die gurur duymak gerekirken...
O'nu unutuyorum die gururlanmak saçma...
Kendini kandırmak saçma...
Gururla, göğsünü gere gere "Sevebiliyorum" demek warken.
"Sevmez olaydım" demek saçma...
Bir insanı sevebilmek; öğretmenliktir..
Siz, çok değerli bilgiler verdiği halde,
Bilgiyi kullanamayan öğrencisi yüzünden,
Hayata küsen bir öğretmen, gördünüz mü hiç?
Bir insana, inanıyorsanız; onun için savaşın..
İnancınızı yitirene kadar savaşın...
Aşk uğruna, insanlık uğruna; gururla savaşın...
İnancınız bittiği anda kaybeden siz olmayacaksınız.
Zafer O'nu kazanmak diil...
Asıl zafer;
Ne kadar büyük bir kalbe sahip olduğunuzu, anlamaktır..
Siz, güvenmediği birine. Kıymet bilmez birine;
Birşeyler emanet eden bir insan, gördünüz mü hiç?
Hak etmeyen birine; kalbinizi emanet etmezsiniz...

Gururla çıkın sokağa..
Sevebildiğiniz sürece, gururla...
Geçen kötü günlerin, harcananların yasını tutmayın asla.
Silmeyin, unutmaya gayret etmeyin.
"Sevdim!!" deyin, "Yine sevebilirim!!!" deyin.
Sadece ; kabullenin...
Sevebilen bir insan olduğunuzu kabullenin..
Nadir insanlardan olduğunuz için gurur duymalısınız.
İnsan olduğunuz için gurur duyun.
Ruhsuz bir insan sadece nesnedir.
Oysa siz doya doya hissetmediniz mi?
Ruhunuzu keşfetmediniz mi?
Aşk ile kendinizden geçmediniz mi?

Gurur duyuyorum sizlerle.
Sevebilen herkezle...

Yaşasın sevebilen tüm kalpler..

5 yorum:

cesur kedi dedi ki...

dokturmussun..
biliyor musun ilac gibi geldi..
yureeeeene saalik :))

Noni dedi ki...

Hadi ama yazının devamını bekliyorum merakla!
Bu arada 18'inde İstanbul'daysan seni de beklerisss D-Chic Party'e tamam mı şeker :)

---OPTiO--- dedi ki...

öyle güzel yazmissin ki yine..seni okumayi özlemisim...yaa uzun zaman oldu...bu arada senin yorumunu kendime sakladim :) kizmadin umarim...
bencede sevgi güzel sey..ahh be guno ..keske herkez senin gibi dusunse..dilerim tüm sevdiklerin seni senin sevdigin gibi severler...aa bi de ..prensesin sevsin seni en cok :)) insallah cok mutlu olursun..güc sende..yürekte..biliyorum sne basarabilirsin :) kendine iyi bak..iyi yürekli arkadasim....

GunO dedi ki...

@Elif
Ne dokturu men sevda kuşiem:=)
Şifa olsun...

@Nonim
Gez Toz çok yoğundum bugün ancak sabah sabah yazıcam:=) Burada olup doğumgününüze katılmayı çok isterdim gerçekten ancak 16sında Yunanistan'da olmam gerek. Ancak kardeşim gelicek bi aksilik olmazsa, benide bizati temsil yetkisi war keratanın:=)

@Optio
Sana kızılırmı Günışığı. Bi an düşündüm sadece bi, zatı muhteşem çok mu şikayet etti beni sana die:=) Hoşgeldin.. Optio gerçekten çok özlettin kendini. Bir daha lütfen bu kadar çok bekletme bizi..

cesur kedi dedi ki...

bi daha okudum ya cidden hos yazi.. surasi guzel bak:
Siz, çok değerli bilgiler verdiği halde,
Bilgiyi kullanamayan öğrencisi yüzünden,
Hayata küsen bir öğretmen, gördünüz mü hiç?
sevgiler gunoo