Haziran 01, 2007

Ankebut

Sana 'akrep güzeli' derdim ya... Oysa sen, ağını kurup, tam ortada sinsice bekleyen bir örümcekmişsin... Sessizce ve sabırla beklediğini görebiliyorum... Çevreden bir kelebek veya yepyeni bir sinek için yorgun, yaralı ve zararsız görünüyorsun... Oysa kubanının, ruhunu emmeyi beklerken; ne kadar dinçsin, tahmin edebiliyorum...

Hani sana "neden?" die sorardımya.. "Neden bana katlanıyorsun?", "Neden gitmeme izin vermiyorsun??" artık anlıyorum... Yemediğini paket yapıp, saklıyorsun.. Tıpkı bir örümcek gibi.

"...
Ben yayinladigimda onu sadece 1 kisi okumaya yetisebildi ve ben kimse okumadan sildim cunku yaptigim seviyesizce gelmisti.
Ben ne kadar saf ve salakmisim oysa... Iyi niyetli birisi olabilegini dusunmustum. Normal konusmustum, agzma geldigi gibi...sen bunlarin hepsini biriktiriyormussun megerse.
Kus zehirini akit icindeki irini de ve git.
Hayatimda hic bu kadar yanlis anlasilmamistim. iftiraya da ugramamistim, Bu yuzden sabahin safaginda okuyup sinirimden agladim.
..."(26 Mayıs)
Bu mailini okuduğumda, tüm o yazıları kaldırdım.. Nasılda biliyorsun sana olan zaafımı. Bir tek göz yaşına dahi dayanamadığımı... Oysa sen o gün çok mutluydun.. O resimlerde ki en mutlu insan sendin.

o 3 5 resim uğruna nasıl böylesine adi bir oyun kurdun hala inanamıyorum... Ancak sana demiştim...

" senin gerçek yüzünü, çok yakında gördüklerinde... ",
"sakın!!!
gerçekten ağlayarak gelme karşıma.. "

Şimdi, sana inandığımı sanma... Hala adi bir oyunun içinde biraz fayda peşindesin eminim...

Seni izliyorum.. Gerçekten yalnız ve çaresiz olduğunu görene kadar, zehrini içimde tutuyorum... Sana sadece acıyorum şuan. Sana olan tüm sevgime rağmen, seni kendi karmaşama sokmamak için gayret etmişken... Sana gerçekten dost gibi yaklaşmışken.. Sen beni kullandın.
3 5 mutlu resim uğruna kahpece bir oyun kurdun.. Bide üstüne sahte gözyaşları dökerek birşeyleri toparlamaya çalışman ne kadar da ucuz-basit bir kadının davranışı..

Gerçekten üzüldüğünü bilsem bir sözümle, sana; o kanatları geri verirdim..
Oysa bu sahtekarlığını gördükçe; daha da acıtıcak kelimeler geliyor dilime..

Yutuyorum, bekliyorum...

Hiç yorum yok: