Mayıs 23, 2007

Erasion

Bugünlerde, sebebini bilmediğim halde, onlarında tutarlı sebepleri olmadı halde, bana tavır yapan okuduklarımı hayatımdan ve listemden siliyorum.. Neden tavır yaptıklarını sormak dahi istemiyorum. Onları artık okumuyorum.. Beni okumak isteyen herkeze kapım açık... Okunma kaygım da yok.

Aslında tüm bunların bir çıkış noktası war, temelinde bir insan war... Onun başlattığı ve şuan geri alamadığı veya kontrol edemediği bir linç organizasyonu.... Yalnız insanların gerçek yüzlerini görmüş oluyorum sayesinde; bu nedenlede kendisine minnettarım.

Diğerlerine gelince;

Sadece; Allah'a havale ediyorum..

20 yorum:

cesur kedi dedi ki...

okuyorum oyle ise varim..
okuyamiyorum oyle ise yokum..
guno guno belki de o dusundugun insanlar kafanda kurdugun sebeplerden dolayi degil de baska sebeplerden dolayi ugrayamamistir sana ya da konusamamistir.. neden hep karsidan beklenir ki birseyler.. sordun mu israrla o Allah'a havale ettigin insanlara?
Zaten herkes Allah'a havale o da ayri mevzu. ben de o havale edilenlerdenim sanirim.. Kimse de cocuk degil ki bir kisinin doldurusuna gelsin.. Herkesin binbir turlu problemi var , en azindan beni az da olsa tanirsin..
Ben asiri duygusal olmana ve buna bagli alinganligina bagliyorum bunu..
Yani en azindan eger havale edilecek biri olsa idim bugun bloguna hic gelmemis ve yorum birakmaya tenezzul etmemis olurdum.. her neise..

Serra dedi ki...

Link, yorum, vS. oLayLari onemsiz asLinda. meseLe Sadece icimizdekiLeri payLa$mak diiL mi.. :)

~Serra

GunO dedi ki...

@Serra
Öyle aslında, ancak şimdi bana tavır yapanları okumaya devam edersem bide 'Yüzsüz' damgası yemek istemediğim için bu açıklama postunu yazdım... Garip olan; "neden böyle yaptınız?" sorusuna verebilecekleri somut bir neden yok... Ancak ben neden bu kararı aldığımı kişilere tek tek açıklayabilirim...

@Elif
Sana kızgın diilim ben. Gtalk tan kaynaklanan bişi. Seni arkadaş olarak ta severim bilirsin...Sen o guruptan diilsin. Ahın tuttu dielim. Ah edeni de engelledim.

---OPTiO--- dedi ki...

guno nasil böyle bisey söylersin aklim almiyo.....


bahsettigin diger iki kisi ..bikere senin aklina gelen o sebebten sana yazmiyo degiller....bunu sana az evvel bi mail yazip aciklamistim...enteresan olan ne biliyomusun....bu yazini görmeden yazmistim o maili .....
bu kisilerden biride benim öylemi....ucuncu kisi yani...

en bastan sana yazmaktan vazgecmezmiydim doldurusa glicek olsaydim...üstelik doldurusa getirende yok .....
isin bi diger yani ....yine o bhsettigin diger iki kisi tsm ve c ..tsm o kisiyi tanimio bile....herkezi neden bahsettigini bilmeden nasil yargilarsin yaa...c de gecen hafta tanisti ..ama olaylardan haberi yok......tsm ciddi bi rahatsizlik gecirdi bana bile ugramiyo...c ise kendi bloguna bile ara verdi..zamani yok..

uc gun önce bana bi yorum yazmistin ....sana bi sure ugrayamicam kusurabakma diye....bende ok dedim..o zaman zarfi icerisinde sana ugrayamadim..ama sen bambaska yerlere cekmissin..

yargisiz infaz yapiyosun .....üstelik o kisilere ben seni okumalarini söylemistim ta en basindan ....simdi benim yuzumden uzuluyolar yani ....biri hataliysa eger ; bu kisi benim..baskasi degil guno ....

sen benide Allaha havale etmissin...Allah razi olsun ....ama icinde bi gram kötülük olmayan ( sana karsi) o insanlara ve bana nasil böyle bisey kondurabildin , anlayamiyorum ....

söyliyecek bisey yok...kendine iyi bak......tesekkürler.........

GunO dedi ki...

@Optio
Bende mail ine cevap yazmıştım , yorumunu görmeden önce ve orada herşeyide açıklamıştım.

Neyse sende kendine ii bak Optio.
Sen 'Allah'a havale' dediğim kişilerden diilsin. Hatta açık açık söyliim Bu kişiler C ve T ve bide bi blogger gurubundan bi iki kişi.. T nin durumunu bilmiodum ani ve aşırı tepki verdim sanırım. T, C yi sevio die C, E yi teselli edio die. E, T2 ye aşık die. T2 , bana düşman die; bi mantık fonksionu kurdum..

Bu olay bundan ibaret....

Seni listemden kaldırma sebebini de : anlattım sana. "Linkin olunca tıklıyorum, Seni okuyunca da T2 i başına bela oluyorum lütfen kusura bakma" die.

Neyse. Sende kendine ii bak..

---OPTiO--- dedi ki...

yanlis bi mantik kurmussun gercekten...
ve t ve c benim icin cok özel ve önemli insanlar...lütfen yargilamadna önce bi ögren sor sorgula ondan sonra yaz boyle seyleri...
gercekten gereksiz seyler bunlar...

ben t yide , c yide t 2 yide cokk cok seviyorum...bunu biliyosun...

ben kizginlikla hicbizaman hareket etmedim....etmem de...mantigimi kullanirim hislerimden önce..sanada burda kizmis olsam bile..kizginlikla yazmadim...
buna emin olabilirsin...eger kizginlikla yazicak olsaydim emin ol beni taniyamazdin...

neysee..konuyu burda kapaticagini umut ediyorum...saol.

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Şimdi ben de ilk ve son olarak konuşacağım.

Bu ne yüzsüzlüktür anlamış değilim! Güno mudur her neysen... Yaptıklarını o T,X,Y,Z diye yazdığın insanlar açıklayacak olsa ne yapacaksın?
Kendi yaptığın sapıklıkları da , eziklikleri de biliyorsun.
Bu olayların çoğunun arkasında ben varım. Rahatladın mı şimdi?
Eğer dikkat etseydin birçok blogda senin yorumlarının silindiğini yada cevaplanmaya tenezzül edilmediğini görürdün. Sadece seninkilerin de değil!
Kimsenin kimseyi rahatsız etmeye, askıntı olmaya, seviye düşürmeye hakkı yok! Hele ki sapıkça duygularına cevap alamadı diye rahatsız etmeye hakkı yok.
O E, T, C, T2 falan dediğin insanlar benim kardeşim, canım, ciğerim! Ağzına bir daha bunları konu etme!
Birazcık şerefin onurun varsa, bir daha da bu konuyu açma.
Beni daha fazla konuşturma. Kendini de rezil etme.
Zaten düştün, bari sürünme!

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Yukarıdaki yazıyı yazmamın sebebi de: Kimseyi suçlama, organize işler falan arama. Sen ektiğini biçiyorsun.
Ha ille bir kişiye sataşıp seviye sorunu yaratacaksan da bana saldır.
Türk olduğun için birazcık delikanlılık da ruhunda varsa bu yorumları silme. Cevap da verme.
Çünkü muhatap alıp, cevap yazmam!

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Son olarak: Kimsenin özel hayatı seni ilgilendirmez.
Yok bilmem kim bilmem kimden hoşlanıyormuş... Biri bilmem kimi teselli ediyormuş...
Sen o insanların yaşadığı hayatı anlayamazsın. Senin gibi yaşamaz o insanlar. Seviyorlarsa da adam gibi severler.
Çek ellerini, kirletme!

GunO dedi ki...

@Özgür
Sen sarhoşmusun ?? Hayır sarhoş diilde mecnunmusun?? Çokşey biliomuş havalarında buraya gelipte yok eziklikti, rezillikti saçmalıkları savurupta bişiler biliomuş ayağına ne sallıyosun sen bakiim??

İşte benim kastettiğim bir blogger örneği Ne silmesi sen bariz örneksin. Bide bu yazıyı neden yazdığımı merak edenler war. Walla saol teşrifinle Olayı özetledin...

Budur işte yaa. Benim tüm anlatmak istediğim buydu."Türk olduğun için birazcık delikanlılık da ruhunda varsa bu yorumları silme. Cevap da verme.
Çünkü muhatap alıp, cevap yazmam!"
Benim kastettiğim buydu işte ya walla saol...

"Beni daha fazla konuşturma. Kendini de rezil etme.
Zaten düştün, bari sürünme!"

deli mine dedi ki...

yaziklar olsun... hakkaten söylenecek başka bir söz yok bunun üzerine.. içimdekini sana söylemenin yolu yok.. sadece acaba demiştim bu adamin da bir lafini dinlemeli mi diye.. evet dinlemeliymiş.. sen de gayet güzle anlatmişsin kendini.. ne düşünüyorsan nasil düşünüyorsna kendini öyle anlatirsin guno..
.
benim için bu kadar agır bir tez kurmani beni ne kadar tanimana borçlusun.. benimle eray arasindakini ne kadar biliyorsun.. sen hiç arkadaşlik nedir biliyormusun.. bir erkekle bir kız yanyanaysa bunu saçma sapan fikirlere yoran bir digeri de senmişsin.. ben erayi teselli ediyorum öyle mi.. kendinden utanmalisin.. insanlara karşi önyargıyla yaklaşmam gerektigini bana ögreten bir kişi de sen oldun.. keşke hiç tanimasaydim seni.. yaziklar olsun..
beni allaha havale et
bunla gurur duyarim.. bana cezami da bir tek allah verir.. allah belami versin hatta di mi..
ben senin bu büyük nefretin için hiçbir çaba sarfetmedim.. agimdan bir kez olsun kötü bir söz çıkmadi seninle ilgili.. olanları ögrendikten sonra bile.. tanimadan dinlemeden yorumda bulunamam dedim kendi kendime.. ben bu nefret için hiç bir kötülük yapmadim hatta düşünmedim bile.. ama sne bnm nefretim için çok çalişmişsin.. tebrik ederim kazandin..

cansu
hatta
c

GunO dedi ki...

@Delimine
Ne diim ki ben sana. Ben böyle yorumladım. Yanlış veya doğru. Optio bana hatalı olduğumu anlatmaya çalıştı. Oysa çorap söküğü gibi çıktı herşey ortaya.. Senin teselli etmene, arkadaşına destek olmana birşey diebilirmiyim ben. Ancak o blogger toplantısından sonra bana 6 mayıstan sonra... 5 mayısta bana bir yorum yazmışsın o zaman ki Mine ile şuan ki bi kıyasla istersen. Sınavların warmış oysa ozamandan sonra ben birsürü yorumlarını okudum mine. Arkadaşına bende destek oldum sende çok ii biliosun... Ben bu tavrı, böylesine yargısız ve bilgisiz bir infazı hak etmemiştim...

Şimdi ayna gibi size , sizi gösteriorum.. İster düşünün, ister küfredin... Senin karakterini çok neşeni, arkadaşça sözlerini çok sevmiştim... Bu yüzden de nefretten çok üzgünüm.

Neyse mine siz çok uzun zamandır elinizde hiç bir tutarlı sebep olmadı halde bana düşmansınız. Ben sadece seni Tılsım'ı kaybetmiş olmaktan çok üzgünüm..

Kendinize ii bakın
Allah'a emanet olun

eroy dedi ki...

ben e :) e for eroy :P yani madem yazıyosun çekinme yazarken. hani nasıl desem cesaret etmekle alakalı. korkusuz korkak tavrı olmuş bu.
allah' a havale ediyorum..
abi fifa' ya mı şikayet ediyosun ya :)
iki yazını da okudum. neyse çok yorumlar yazılmış da ben de bişeyler söylerim ama hepsini bi okuyayım. yetişirim sabaha size :P

GunO dedi ki...

:=)

eroy dedi ki...

son kez güldüğün bişey yazdım yukarıda.
bir daha asla ama cansu hakkında birşey deme! sen, ben ve cansuyu bi gıdım bile bilmiyosun. ben kız arkadaşım yerine onunla maça gitmekten zevk alacak kadar çok seviyorum onu ama "dostluk" duygusundan uzaksın. yani sikmiyceğim kızla konuşmam diyenlerdensin anlıyorum seni çok var öyle insan hani diğer yazdıklarına da kızdım ama sırf cansuya dediklerin yüzünden üzüyosun onu ve bu yüzden benim nefretimi kazandın diyim.
ya kimsin ki sen c, e'yi teselli ediyor. (ki ordaki amacın teselli ediyor demek de değildi aslında ama savaş cephesini büyütmemek için öyle yazdın tam olarak ne yazmak istediğini biliyorum ben) e t2' yi seviyor. diye yazıyosun. bu yaptığını ilkokulda çocuklar yazardı tahtaya eray tuğçeyi seviyor diye.
nasıl diyim sana şu var sende bak; dışlanmışlık psikolojisine girmişsin yani asla dahil olamayacağın insanlara bakıp benim olmazsan kimsenin olamazsın diyosun. ve bu insanlara karşı bişey yapıp da hepsinin tepki vermesine organize diyosun. bi gıdım bile kelime bilgin yok işte.
hayır bi de açıkça sallıyosun hiç tanımadığın insanlar hakkında sırf sen bunlardan uzaksın diye.
insan psikolojisinden anlar gibi konuşuyosun. -ki zerre çakmıyosun diyim- bişeyler bilir edasıyla yazıyosun. tamam çokça insan yazar. ben de sallıyorum hayat hakkında sabahtan akşama kadar. yani kayıktan tut da ne biliyim bir sürü şeye benzetiyorum ama bu, benim nasıl bişey olduğunu hiçbirimizin bilmediği bi olay üzerine yorumlarım ama sen kalkıp da insanlar hakkında ve "onların" hayatları hakkında yazarsan. işte burda sınırı geçmiş olursun. ve bu basit bi sınır ihlali değil. yani yüksek sesle müzik dinleyip komşuyu rahatsız etmek değil. sen resmen saldırıyosun.. saçmalıyosun. yani madem öyle sen de yazmayı bırak abi. hani yok ol git insanlara saldıracaksan böyle. gelme. çünkü kimsenin okuyup okumaması umrumda değil derken tam tersini düşünüyosun. daha çok okunmuş olacaksın biliyosun ters psikoloji yapmaya çalışıyosun. ehehe tamam zeki sanıyosun kendini de yani el elden üstündür. sen bunları nasıl psikolojiyle yazdığını görüp bunu yazarkenki yüz ifadeni bile bilecek kadar çok insan psikoljisinden anlayan insan var. ve acayip sert bi tepki istiyosun sen küfür filan olsun ki sen ezilen konumunda görün. yok işte yüzünü güldürerek sinir ederler adamı da farkında bile olmazsın. bak sadece sana yönelik konuşuyorum cümlelerden anlarsın sanırım. hani uzak ol kıskandığın insanlardan. yeni arkadaşlar bul ne diyim. unut. olur ya platoniğe bağlama insanları. birine olur bu da hani bu kadar insana da e abartıyosun. şey gibi niye beni aranıza almıyosun diye ağlamak bu yaptığın.. zavallılık bu. ama nasıl bi zavallılık biliyo musun sevdiği kıza ulaşamadığı için zavallı olmak değil bu. daha da beter bişey yani desene hadi tuğçe' ye allah belanı versin dediğini. diyemezsin ki :) ahahah sen insanların yerine zamir bile koyamamışsın da baş harflerini koymuşsun hani korkaklık diz boyu da değil 5 adam boyu.

GunO dedi ki...

@Eray
İşte siz busunuz ya... İftira... Bu kadar basit sizce toparlamak.. Teselli etmiormuydu seni. sen umutsuz aşık kıvamındayken.. Boşver abi demiyormuydu.. Sen okulu da brakıcam hayata küstüm hayallere dalıcam derken teselli etmiyormuydu seni??? Hayır siz bu kelimenin anlamını çok ii biliosunuz ancak bi şekilde hala karalama kampanyanız war... Ha gelelim seni benim teselli etme ve destekleme olayıma

Ben Tugce ye baştan dedim " bak bu çocuk ii ve senden çok etkilenmiş" bi 2 gün sonra sen hislerini açıklamışsın.. "Bak eğer hisllerine karşılık vermezsen çok üzülücek" dedim o da bana " belki karşılık verir ama" dedi nitekim sen üzüldün.. Sen "dersi brakıcam belki kalıcam" dedin die hiç bulaşmak istemediğim halde sana yorum yazdım... en son şu hayal mevzuuna gelelim Cansu seni 'teselli' ederken ve sadece Boşver demekle 'teselli' edebilirken ben Cansu dan bi yorum yazdım o yorumun üstüne sende bi kez daha deneme kararı almadın mı??

Teselli vermek : avutmak, avundurmak. TdkTeselli

Tesellinin anlamı sabittir.. Ancak siz busunuz, iftira sizin savunma şekliniz.

Ben insanları çok ii tanırım... Şimdi senin hakkında ki düşüncelerime gelelim...

Tugce ile aramızda bi ilişki olamayacağını (burada ki ilişkide çıkma anlamında) daha en başta öngördüğümüzden.. Çıkabileceği adamları birlikte irdelioduk daha açıkça söyliim o bana birinden bahsettiğinde ben onun hakkında kendimce analizlerde bulunup, tepki gösteriodum kıskançlık veya korku gibi ha Tugce bunu kale alıyodu sanma. Sözde bi adama benim yüzümden kötü davranmışmış...

Ancak senin Tugce ile ii bi arkadaşlık kurabileceğine inandığım için haddim olmasa da senin hakkında hep ii yorumlar yaptım... Hatta bazen mail atıp onu uyardım.. Benim için önemli olan ozamanlar Tugce idi ve ben onun adına bir hak buldum kendimde..Şimdi düşününce çok saçma geliyor merak etme..

Cansu ya da saygı duymuyorum artık ben...Teselli yi çektikleri şu şeye bak....

Gelelim bana.. Beni karalıyorsunuz ve ben tepkisiz kalamadım ha bi guruba üye olmak istesem gider sabah akşam yorum atardım.. Ben sizin hepinizi sırf Tugce nin yorumlarını okumak adına okuyordum.. Ha aranızdan Cansu'yu ve Tılsımı sizden ayrı düşünmüştüm, muhabbet edebiliriz sanmıştım. Arkadaş olabiliriz sanmıştım Bu yanılgımın acısıdır bu post...

GunO dedi ki...

Netse yatıyorum ben... Mor ve Ötesinin konserine gitmiş kadar yorgunum yarında işlerim war... Yazın sabah keyfim olursa cevap yazarım... Veya artık utanın...

GunO dedi ki...

@Eray
Ha bide yatmadan önce aklıma geldi. Sana sempatim wardı. Çünkü senden önce ki aday 32 yaşında ve Tugce ye saygı duymadığına inandığım bir adamdı.. Hatta çok fazla önyargılı davranıp 8 Nisan da kendimi engelletirmiştim 3 4 gün de konuşmamıştım Tugce ile. Sen Yıldızda okuyorsun die, duygusalsın die, çap yapıyorsun die birden gözüme sempatik göründün o adayın üzerine.. Haddim olmadan ısrarla seni desteklemem de bu yüzdendir. Çünkü sözüm ona Tugce o adaya aşık olabilirmiş, kendi sözleriyle bunu demişti...

Şimdi ona çok haksızlık ettiğimi düşünüyorum o çıkışımla. Gerçekten beni ilgilendirmeyen bir olaymış ancak insan severken nasıl saçmalayabiliyor heralde anlarsın..

eroy dedi ki...

hmm ne diyim bu konuşma uzar.. tezim bitsin hele bi rahat kafayla artık.. ben dün gece mor ve ötesi konserindeydim. bi de cansu' ya bişey demeyi bırak artık. tanıyıp tanıyabileceğin en iyi insandır o çünkü. ama gerek yok artık diyim.

GunO dedi ki...

Gerek yok... Güzel bi cümle..
Hadi kendinize ii bakın.. Çok gergin olduğumdan, oldukça saldırgandım... Oysa hiç aldırmasam daha ii olucakmış... Ancak bu olay aslında benim fark ettiğimden de büyükmüş...

Neyse sürdürmek isteyenler için buradayım.. İstemeyenler esen kalsın. Açıkçası artık size saygı duymadığımdan daha da çirkinleşicektir bundan sonra ki muhabbetler. Bi ilgisayarın biraz ilgi için bu kadar organizasyon uyapabileceğini hiç tahmin etmiordum bu gece bunu açıkça gördüm.. Siz tanırsınız birbirinizi ilerde. O yüzden de uzatmak istemiorum daha fazla...