Mayıs 24, 2007

Gündemdekiler



ô


49 yorum:

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Sadece bir bilgi vereceğim, yine yazmayacağım:

"Benim yorumlarımı sadece 2 kişi sildi. Biri Tılsım ki ben fevri davranıp yanlış anlayıp link ini sildim. Oysa bambaşka nedenlerdenmiş."

Tılsım'a yorumu sildiren benim.
Ayrıca silmek dışında sana cevap yazmayan bir ton blogger var. Hepsi de bilgim dahilinde ;)

Adsız dedi ki...

e2 olarak konuşma hakkımı kullanıyorum.

ilginçsin ve de komik.

GunO dedi ki...

@Özgür
Zaten ancak sana yakışırdı bu sildirme meselesi. Bunu Optio nun da bilmesini isterim...

Bide ben sana söyliim. Yorumlarıma cevap yazmayan 2 kişi war biri sen. Bir diğeride Eroy. Sen Cevap vermek bi yana cehaletin ortaya çıktığı için yorumları da siliyordun heralde hatırlarsın. Bir diğeri Eroy. İşte bu konu çok ilginç. Eroy un bana cevap vermesini zaten beklemiordum sadece bir destek msj ıydı. Ve Hadiini bilmez Özgür şunuda sana ben söyliim Ben Eroy a senin olabileceğinden çok daha fazla destek oldum tanıdığımdan bu yana...

Bak Özgür, sen çok yanlışlar yapıyosun. Umarım bundan sonra biraz oturup düşünürsün... Ben Optio dan başka bi sebep duymuştum Bu nedenle de çok üzülmüştüm şimdi sen kendin "Kimsenin özel hayatı seni ilgilendirmez." derken. Benim özel hayatımı kendine eğlence ettiğini ve insanları bana karşı tavır aldırttığını söylüyorsun..

Düşün biraz Özgür.

Seni Atatürkçü olmaya çalıştığın için, duyarlı olduğun için severim ben. Ancak bunların dışında sen hiç mi örf-anane bilmezsin. Hiç mi insanlık nedir bilmezsin???

Düşün biraz..

Bu arada bu yorumunu Optio ya da göndericem. Haberin olsun..

GunO dedi ki...

@Eysean
Komik ama çok gerdi beni ve sinirim geçene kadar nasıl sahip olucam haddime bilemiorum.

Adsız dedi ki...

yerinde olsam intihar ederdim. yüksek bi yer olsun mümkünse, anında kesin çözüm. sonra sen sağ, biz selamet.

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Güno,
Sana diyor ha :)

GunO dedi ki...

@Eysean
Kim en komik seçemiyorum. Bana yardımcı olurmusunuz eyşın hanım??

"Bu ne yüzsüzlüktür anlamış değilim! Güno mudur her neysen... Yaptıklarını o T,X,Y,Z diye yazdığın insanlar açıklayacak olsa ne yapacaksın?
Kendi yaptığın sapıklıkları da , eziklikleri de biliyorsun."
Böyle bi saçmalıkla başlayan ve kendi yazılarında çelişen Özgür bey mi?

Yoksa Anne şevkatiyle Networkünüzün kirli çamaşırlarına karşı garip bir öneriyle karşıma çıkan siz mi??

İnsanların gerçek yüzünü görüyoruz dediğimde bu kadarını tahmin edememiştim:=)

Siz yazdıklarınızı okuyormusunuz.. Bu arada??

GunO dedi ki...

@Özgür
Bi büyüğün olarak sana son bi kez daha söylüyorum... Yazdıklarını dikkatlice oku.. Çelişkilerini kendin gör... Yoksa bundan sonra seninle alay eden ben olucam

GunO dedi ki...

Bide dikkat ettiniz mi..

Siz alttaki postun, her kelimesinin; gerçekliğini kanıtladınız...

Adsız dedi ki...

şimdi şöyle, ilk olarak olan olayları objektif olarak izlemiş biri olarak kimin haklı kimin haksız ve de kimin komik olduğunu biliyorum.

arkadaş çevrem de olsa haksız oldukları zaman bunu onlara söylerim. yoksa onlar benim arkadaşlarım, karşı taraf tu kaka demem.

o yüzden, böyle çocuksu şeyleri kenara bırakmanı rica ederim.
eğer birileri benim yorumlarıma cevap vermeye tenezzül etmiyorsa,sorunu kendimde ararım, etrafa çemkirmem.

GunO dedi ki...

@Eysean
Eray dan cevap beklemiyordum zaten. Bu konuda konuşmakta istemiorum. Eray hakkında neler düşündüğümü TugCe den öğrenebilirsiniz veya bende bi toplum hizmeti yapıp tugce ile msn gtalk loglarımı yayınlarım inanmanız için..Tugce ile sorunumuz ne bunu da bilmiyorsunuz onuda uyarmıştım "beni saplantılı bir aşık gibi gösteriyorsun" die. Oysa ben sadece aramızda ki tartışmanın son bulmasını istiodum..

İşte benim en çok darıldığım konuda bu. siz objektif olmaktan uzak, Bilgileriniz yetersiz. Bir yargı koydunuz. Haksızca bir yargı. Ben hakkımıda, aramıyorum artık. Ancak böylesine bir davranışa karşı sinirime hakim olamadım...

Özgür yorumlarıma cevap vermiordu. Oysa onu uyarmak ve bilgilendirmek adına yazılmış yorumlardı veya atıştığı bi yorum yazarı ile arasını düzeltmek adınaydı.

Tugce sadece arkadaşımdı. Beni bi şekilde rakip görmenize taraf olmanıza çok içerledim. Bilgisizliğinizle yargılamanıza çok içerledim..

Siz benim o alttaki yazımı tamamıyla haklı çıkardınız bu akşam ki çabalarınızla..

Teşekkür ederim. Çünkü Optio ya karşı mahçup olmuştum..

GunO dedi ki...

Bide TugCe ile artık konuşmuyoruz. Sizde umarım hatalarınızı anlamışsınızdır...

Allah'a emanet olun..

Adsız dedi ki...

"hatalarınızı"

ahah! işte bu daha komik, esen kalın.
su dökmek isterdim ama malum israfa gerek yok.

Yeditepe İstanbul dedi ki...

"Eray hakkında neler düşündüğümü TugCe den öğrenebilirsiniz"

Eray'ın adını ağzını alma! Senden bin kat daha adamdır, canımdır, ciğerimdir! Kendine gel.
Senin "Eray" yazabilmen için daha 40 fırın ekmek yemen lazım!
Yazmayacaktım ama kardeşime laf ettin!
O hakkında tanımadan konuştuğun adam, benim 12 yıllık arkadaşım, kardeşim, canım, ciğerim!
Onunla ilgili kimseyle konuşmaya hakkın yok. Senin Eray'la ilgili ne fikrin olacak be?
Hadi git sen kendi arkadaşlarınla oyna...

GunO dedi ki...

@Eysean
Bu sefer bende gülücem çünkü dilimde tüy bitti:=)
Hahhaaa ohaha:=)
Neyse esen kalın...

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Eyseancim senle makara yapıyor, sen bir de yağ gibi üste çıkıyorsun. Biraz utan ama artık be :)

GunO dedi ki...

@Özgür
Senin 12 yıllık arkadaşın olduğunu biliorum sen bi okumayı ögren sonra haddini bil.. Bana bak, sen artık sinirlerimi bozmaya başladın. Ben senin o arkadaşına çok saygı duyuyorum. Hiç te saygısızlık etmedim seni adam bilim te yoruma cevap yazanda kabahat. Kendi yorumlarınla rezil oluyorsun bide senin adına ben sıkılıyorum...

Yeter artık aklını başına topla sen...

Yeditepe İstanbul dedi ki...

:D
Arkadaşlarla gülmekten yarılıyoruz MSN'de. Sağol valla akşam akşam :)

8Yahu yazmayacağım diyorum ama dayanamıyorum.) :)

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Yok yok yazmayacağıma rtık. Tıp!
:)

. dedi ki...

bişey anlamadım ama ilginç bi konuşma geçtiyse varsa ekleyinde okuyalım (=

GunO dedi ki...

@Malish
Geçti artık bi daha kine kısmetse Melish:=)

deli mine dedi ki...

yaziklar olsun... hakkaten söylenecek başka bir söz yok bunun üzerine.. içimdekini sana söylemenin yolu yok.. sadece acaba demiştim bu adamin da bir lafini dinlemeli mi diye.. evet dinlemeliymiş.. sen de gayet güzle anlatmişsin kendini.. ne düşünüyorsan nasil düşünüyorsna kendini öyle anlatirsin guno..
.
benim için bu kadar agır bir tez kurmani beni ne kadar tanimana borçlusun.. benimle eray arasindakini ne kadar biliyorsun.. sen hiç arkadaşlik nedir biliyormusun.. bir erkekle bir kız yanyanaysa bunu saçma sapan fikirlere yoran bir digeri de senmişsin.. ben erayi teselli ediyorum öyle mi.. kendinden utanmalisin.. insanlara karşi önyargıyla yaklaşmam gerektigini bana ögreten bir kişi de sen oldun.. keşke hiç tanimasaydim seni.. yaziklar olsun..
beni allaha havale et
bunla gurur duyarim.. bana cezami da bir tek allah verir.. allah belami versin hatta di mi..
ben senin bu büyük nefretin için hiçbir çaba sarfetmedim.. agimdan bir kez olsun kötü bir söz çıkmadi seninle ilgili.. olanları ögrendikten sonra bile.. tanimadan dinlemeden yorumda bulunamam dedim kendi kendime.. ben bu nefret için hiç bir kötülük yapmadim hatta düşünmedim bile.. ama sne bnm nefretim için çok çalişmişsin.. tebrik ederim kazandin..

cansu
hatta
c

Okana dedi ki...

ya ben girmiyim dedim zaten kimseyi tanımıyorum ama bu gündemdeki arkadaş gündemde kalmasını biliyo hakkaten ama gıcık insan kendinle alay ediyo da hala farkına varamamış ayrıca her atatürkçü ve milliyetçi insana saygı duyarım ama böylesine saygısız bi arkadaşa dicek bişiyim yok aşalanıcak duruma zaten kendiside gelmeye devam ediyo saolsun bu benim gelip geçici yorumum kimseyle muhatap olmuyorum kimse de kale almasın alıcak olana da eyvallah derim sadece ;)))))

GunO dedi ki...

@Cansu
Altta ki post ta da yazdım Cansu... Belki sen bana veya kendine açıklamak istersin..

"keşke bu akşam ist.da olsaydin da yarınki buluşmamiza gelebilseydin :(
cns" (gunnex.blogspot.com/2007/05/karar.html)

Bu yorumdan sonra ne öğrendin? ne oldu da bana tavır yapmaya başladın?

Şimdi ben size diorum ki benim hakkımda sebepsiz düşmanlık güdüyosunuz. Bu nedenle de sizi Allah' havale ediorum. Bu mu size zor gelen???

Ben seni ve Tılsım'ı kaybetmekten dolayı üzgünüm, ancak yakınımda bana sebepsiz düşman olanları istemiorum.

Ben size tavır aldım ve açık açık, bağıra bağıra da bunu söyledim... Sebeplerimde belli..

Bizde insanlık budur. Hukuk budur...

Allah'a emanet ol.
Kendine ii bak....

---OPTiO--- dedi ki...

cok ciddi bir yanlis anlasilma söz konusu....kimseye burdan hicbisekilde hicbisey yazmicam....

burada baska insanlarin da olayi bilmesine lüzum yok diye dusunuyorum.....

cunku sacma....


her ne oluyosaaa olsun...kimseyi ilgilendirmeyen mevzular bunlarr...


guno lütfen cok acil gel...bekliyorum...


özgür senide.....

tesekkürler ...

optio....




bu konunun burdan uzatilmamasinida her ikinizdende rica ediyorumm........

deli mine dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
deli mine dedi ki...

seviyesizleşme guno.. tavir yaptigim yok. sadece ögrendiklerim beni senden soguttu.düşmanlik güden yok sana karşi.. ben böyle bir tutumda degilim.. nefret ettim senden bukadar.. düşmanligimi kazanman için biraz daha çabalamaya ihtiyacin var.. ama oluyor merak etme.. sendne özür dilemeye gelmiştim ama şu yazdiklarini okuduktan sonra ... çildirmak üzereyim ya.. bu ne saçmalik.. o söyeldigin tezini yanliş anladigimi düşünüyordum ama emim sen onlari bilerek yazmişsin sadece çamur atmak için. erayı da lafa katmayı bırak.. en büyük destek sen isen işte buna gülerim.. beni allaha havale etmen neden zor gelsin bana.. sana ne yaptik ki ben.. naptim ya sana.. manyakmisin sne.. delimisin divane misin?? hey allahim
önce allaha havale et sonra allaha emanet ol de.. cidden çok güzel masum rolu oynuyorsun.. midem bulaniyor.. bukadar. yeter. benim hakkımda bir tek kelime daha duymak istemiyorum..
cansu

GunO dedi ki...

@Cansu
Bak Cansu çok sinirliydim bu yorumuna Hatta çok asabi bi cevapta yazmıştım. Optio ile konuşup yanlış anladığının farkına warmışsın... Ama bende söyliim Ben o arkadaşınla aranda bişi war ima etmedim zaten dikkatli okuyunca anlaşılıyo. O 'Teselli' kelimesi Destek oluyorsun anlamındaydı..

Sana zerre kadar saygı duymuyorum.

Optio ya saygımdan dolayı yorumuna 3 cevap yazıp sildim, ağır olmasın die....

Ancak şunu söylemeden geçemicem.. Bu "öğrendiklerim", "anlatmiim" felan gibi zırvalarla insan karalamaya çalışan zavallılarsınız..
Sizden kimseye zararım dokunmamıştır.. Kötü birtek sözümü duymamışsınızdır.. Oysa sizin, bana 6 Mayıstan bu yana aldığınız tavır ortada...

Suçum ne ki beni karalıyorsunuz diorum.. Hala bi sebebiniz yok.. Her yorumunuzda kendinizi ele veriyorsunuz... O dedikodu kazanınızla, terbiyesizliklerinizle. Tehditlerinizle, iftiralarınızla mı kendinizi aklamaya uğraşıyorsunuz..

Ne haliniz warsa görün...

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Son postta, bir bayanla yaşadıklarını cümle aleme yayınlayarak kendini bitirdin zaten sen.
Daha artık bir şey demeye gerek yok...

GunO dedi ki...

@Özgür
Senin aklın başına gelmeye başlamış.. Bir daha hakkında birşey bilmediğiniz bir adamı karalamaya kalkmazsınız umarım..

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Ne diyorsun oğlum sen?
Yaptığın terbiyesizliğin farkında bile değilsin! Bir bayanla yaşadıklarını böyle ilan verir gibi yazmak...
Sana yakışır ama ;)
Yazmayacağım diyorum ama dayanamıyorum :)
Yok, millete de yazmayın diyorum, kendim yazıyorum, olmuyor :)
Ama bunda sonra tıp! ;)

GunO dedi ki...

@Özgür
Vara yoka gülüyosunuz sadece... Bundan sonra birşeyleri bilipte konuşun.. Yoksa susun...
Bu kadına da hiç saygım yok. Sizede.

oky dedi ki...

hmmm

Adsız dedi ki...

son sözümü yarın söyleyeceğim ben.

eroy dedi ki...

e for eroy :) v for vendetta gibi :) neyse buraya da yazarım ben yorum. iyi ki iki gün yoktum bi kafa dinliyim dedim olanlara bak :) boş bırakmaya gelmiyor hayat :) okumadan daha fazlasını yazmıyim ben.

Tugc dedi ki...

Biliyor musun ne...Sen seviyesizin tekisin. Karsindakilerin her davranisini kendi kisiligine kast ediyor sanman da, kendine guvensizligin ve de zayif kisiliginden kaynaklaniyor.
Hic yazmayacaktim ama vazgectim.

Seninle arkadas olarak konustugumu bir milyon kez soyledim. Ve sen bana simarik tikky dedigin icin degil, sizofrenikce ve paranoyakca davranislarin yuzunden, sana seni arkadas olarak goruyorum dememe ragmen kendi hayal dunyandaki uydurmalarindan dolayi ve en son da turkiye sevgime ettigin laflardan oturu engelledim.
Sen kendini engelletirmedin...Ben seni ENGELLEDIM...istedigim icin, gereksizligine inandigim icin, senin binlerce kez sen benim icin blog arkadasindan oteye gidemezsin dememe ragmen sacma sapan aldanislarin icinde kendini bogman ve ben karsilik vermedigimden hakaretinden kaynaklaniyor.

Bir daha hakkimda bir kelime bile etme. Optioya da soylemistim, beni rahatsiz etmesin soyle diye..Ama sen kimsenin dedigini anlamiyorsun..

Zavalli da ancak kendin olabilirsin..Burda baskalarini zavalli arama..
Biz kisiliksiz, zavallilarsak, bizler beraber konusmaktan mutluyuz.

GunO dedi ki...

@Tugce
Sende onlardansın bu yüzden sana da saygı duymuyorum artık. Seni msn de beni silmen için uyarmadım mı?? Gtalk tan seni engelleyen ben diilmiim?? Hatta sen Mr TD den yardım almadın mı engellendiğin nasıl öğrenilir die??

Bu olayları buraya taşıyan sensin. Çok eğlenmiş olduğunu tahmin ediyorum...

GunO dedi ki...

@Tuğçe
telefonunda hala msjların duruyosa 28 nisan 12:08 msj ına bakabilirsin ama ben sana buradan yaziim msj ı ki yorulma..
"Bide msnden beni sil yoksa silemiorum seni. Senle ilgili herşeyide sildim. Allahın tikky şımarığı.Blogunda duygu sömürüsü yapıp beni geri çağırma"

Biliomusun Tugce sen dürüst olmaktan çok uzaksın artık... Sessizlik zehrinle benden ii bi intikam aldın ancak o da yetmedi. İnsanların bana karşı guruplanmalarını keyifle izledin.

Ne haliniz warsa görün... Senin hakkında ki post ta bi yanlış warsa bizi bilgilendir lütfen..

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Silecekmişsin son postu...
Aferin aferin.

Tugc dedi ki...

Evet yanlis var..Hem de dolu..
hepsini okumad1m zaten ama sunu soyliim..
Sen beni aramaya cal1st1g1n zaman sana tatl1 b1 d1lle arama demed1mççResmen rahats1z ett1g1n 1c1n BENI RAHATSIZ ETME ded1m ac1p..
Oda arkada_lar1m orda olmasayd1 da derdim bunu ama sen sadece ebn1 deg1l o 1nsanlar1 da rahats1z ett1n, bunu da b1l d1ye ac1klama yapt1m.
2- Konusmama karar1 ald1k deg1l, ben ALDIM...Mr TD den yard1m f1lan almad1m engellemek 1c1n..sen1 gtalkdan engellemem cok daha onceye dayan1yorö ayn1 anda msnden deççama gelen ma1ller1 nas1l engelleyceg1m1 b1lmed1g1mden, eysean a sordum..o da yard1mc1 oldu.

3-Sana b1 kahve 1c1n h1c soz vermed1m..S1zofren1nden kurtulursan hat1rlars1n k1, ben sen1nle gorusmeyeceg1m ded1m hep. Sen onu da yanl1s anlay1p, "cunku gorusursen as1k olmaktan korkuyorsun " sekl1nde yorumlad1n.

4- el1m1 tutab1lecek en son k1s1 sens1nççççHer zaman ruyalar1nda ded1m sana...

ama ben evet gorundugum g1b1 deg1l1md1rççCok c1n ve ak1ll1 durup, cok as1r1 saf1md1r asl1nda. Sen1n g1b1..Arkadasl1k konular1nda cok s1k kaz1k yem1s1md1r bu yuzden... Sana da 1y1 davranay1p kend1n1 kotu h1ssetmes1n, duygusal manada b1sey h1ssetm1yorum d1ye kest1r1p atm11m ded1m ama 1y1l1kten maraz dogarm1s..b1r kere daha gorduk...

Yazd1klar1n1 1ster s1l 1ster s1lme..H1c umurumda deg1l...Herkes b1r kac parca veya dolu dolu yalan uydurur ben1m hakk1mda..Sen de uydurmussun b1r kac tane nolur...

Haa ayr1ca unutmadan....2-3 saat konusmam1z1n neden1 ben1m 1s yer1nde olmamd1..Sen yaz1yordun d1rek bana...sen kend1 kend1ne ruyalara dalm1ss1n... ama 1nsan olsan b1raz hayal kurman batmazd1. arkadas olarak normal sev1yede davran1rd1m..

B1r de okuyanlar 1c1n...

GunO super masum rolu oynuyorsunçççve bunu tek dusunen ben deg1l1m..

Bana allah belan1 vers1n tugce d1yen de send1n...s1md1 sev1yel1y1m ben k1msey1 rahats1z etmen oyunlar1yla c1kma baskalar1n1n kars1s1na...

GunO dedi ki...

@Özgür
Heh pişkinliğin bu kadarı..

@Tuğçe
Ya sana bi de loglarımı okutayım bide hafızan kuvetliydi.. Sen bana o gün 3 kez sadece "rahatsız etme" dedin sonrada o açıklamayı yaptın...

Sen Umut'la aranızda bi ilişki olmazsa benimle kahve içmeye söz vermedin mi hatta ben sinemayı da araya sıkıştırmaya çalışmıyomuydum??

Mr Td bi de post yazdı bu konu hakkında Tugce biraz dürüst ol sana da bi yorum yazdı hatta...

Sen iice kendini zehirler hale geldin iice oku o post u."Elini tutmak bi yana ancak 30 km yaklaşabilmişizdir birbirimize.."

Ben o post ta Tugce bana aşık gibi söz mü kullandım..

oda arkadaşlarım olmasaydıda yapardım felan diorsun.. Ben olayları anlattım orada warsayımları diil...

Yalan uydurmuşum öylemi??? Sen iice basitleştin artık.

Şizofren miş:=)

Sen önce post u okusaydın da sonra cevap yazsaydın... Senin er yada geç maskelerin düşüyo Tugce. Brak bu "safım" numarasını... Herkez mi kötü... senin en yakın arkadaşım dediğin adam bile seninle arasına mesafe koydu.

GunO dedi ki...

@Tugce
Bide şu mail meselesi war.. Ben sana artık blogunu dahi okumuyorum diorum.. Bi daha adını bile anmaya nietim yok. Sen bana bi mail yazıp. "Maillerin direk çöpe gidiyor" diosun..
Aynı gece bilmem gece saat kaça kadar benden haber bekliosun? Üstüne 333 te bunu yazıyosun. Sen biraz dürüst ol ya. bu nasıl bi isteridir. İlgi adına ne oyunlar oynuyosun sen?

Tugc dedi ki...

ya hala ma1l bekl1yo d1yorsun ya...demiyorum bir sey...Anlasana art1k yazmani istemiyorum demek ne demek............

demiyorum bir sey art1k...ne halin varsa gör...

S1zofren1n ve sen super b1r 1k1l1s1n1z..mutlu ve esen kal1n...

GunO dedi ki...

Ya sen ne kadar zavallı bi warlık oldun.. Biraz ilgi adına tüm bu olayları sen başlattın... Şimdi gerçekler ortaya çıkınca ne yapacağını şaşırdın, ne şizofrenisi??

Yukarıda ki post ta "yalan" dedin.. ben inanamıyorum sana artık ya... Yine de hatam warmış düzeltim... Yazıklar olsun sana gerçekten..

Kamol de senle arasına mesafe koyduğunda böyle saldırmıştın hatırlıyomusun?? veya Burak la kız arkadaşının arasını açmaya çalıştığında da... Sen busun ya er yada geç masken düşüyo..

Yazmıyorum sana artık, saygı da duymuyorum..

Tugc dedi ki...

yazd1klar1ndan korkacag1m1 san1yorsun dimi...
Burak hakk1nda daha cok açiklama verseydin..mesela 15 yasindayken cikmis oldugunm ve benden sonraki kiz arkadasi dedikodumu yapmaya calistigi icin buragin beni ariyo oldugunu ona soylemis oldugumu mesela..

Bir de Kamol un k1z arkadasinin benden ve de kac senelik arkadaslarindan kiskanip sorun yaratmasindan dolayi, ONUN DEG0L BEN0m mesafe koymam...Ve GEL0P BENDEN ozur diledigini ama benim hala kirgin oldugumu da bilmiyosun mesela...

Son olarak da...Evet zavalli birvarlik oldum..:Cunku sana cevap yazdigim icin zavallidan baska bir sey gibi gorunmem imkans1z.

GunO dedi ki...

Kamol sana " bir daha beni dans a davet etme" felan demedimi loglardan mı çıkarıyım onuda.. Sonrada sen şu üst dönem UWC arkadaşınla bi araya gelip resimleri silip birbirinize haberler iletip tavır yapmadınız mı??? Sonrada Kamol gelip özür diledi. dilettiniz.

Burağın kız arkadaşının okuyacağını bildiğin bi msj yazdın işte.. Son zamanda Burak sana " kız arkadaşım gelip sana biraz hakaret edicek" izni vermedin mi:=) Sen busun Tuğçe..
Ne halin warsa gör artık senle konuşmak istemiorum ben..

GunO dedi ki...

Bitsin bu muhabbet artık herkezin eteğinde ki taşları da gördüm gerçek yüzlerinide.. Bu Tuğçe adlı şahsın, ilgi odagi olmak adına başlattığı bir organizasyonmuş bu...

Benden uzak Allah'a yakın olun.. Yok hala karalamak isterseniz buyrun...

GunO dedi ki...

Sizin, tugce hakkında şakasına* "izmiri güzeli" dedikodusu yaptığınız video yu ilk gördüğümde.. Ben ciddi ciddi bi şey demiştim tugce ye "bunlar benim dedikodumu yaparsa çok kötü olur.." Hatta o gün bloğumu dahi kapatabilirim die düşünmüştüm... Sizi çok eskiden öngörmüştüm ben ancak blogumu kapamıcam üzülmeyin die... Şimdi hepiniz İstanbulda olduğunuza göre belki dedikodu videosu dahi çekip yayınlarsınız... Umurumda diil..

Ben bu olayı sadece kurguladığımı düşünüp üzülmüştüm dün akşam oysa olay benim tahminimden de vahim miş.. İster artık kapatalım bu olayı.. İsterseniz daha da derin irdeleyelim...

Yine bu tugce adlı şahsa beni ilkkez linklerine eklediğinde bişi demiştim... "Beni çok kişi okusun istemiorum, çünkü insanları etkileyebilicek yazılarda yazıyorum, az olsun öz olsun okuyanım.." O da bana "Etkilenen kendi düşünsün" demişti.

Son bir şey Bu tugce adlı şahıs bana sürekli her tartışmamızda " bana bloğumdan Orospu diebilirsin" derdi... Oysa ben bu meslek sahiplerine saygı duyduğumdan aklımdan bile geçmiyordu böyle bi söz sarf etmek..Ben sadece yazıklar olsun diorum.. Maskesi yakında düşer şimdilik birlikteliğiniz tadını çıkarın güzel bi dedikodu kazanı oldunuz...

Hoşçakalın

Tugc dedi ki...

Blogumdan orospu bile diyebilirsin?
Sen ne kadar özürlü bir insans1n ya...
Hakaret etsen bile umrumda olmaz herkesin görü_ü kendine, ben öyle olmad1g1m1 biliyorum yeter seklinde demi_ olmayayayim...

Ama ben senin kadar küçülüp senin zavalliliklarini anlatmicam...

Sen bu kadar ezik ve seviyesiz bir insansin...

Baska da bir sey denmez sana...

Hani allaha havale ediyorum demissin ya cansu icin, bence Allaha havale edilecek tek insan sen varsin burda...

yaziklar olsun.