Mayıs 20, 2007

(=:GS:1-2:FB :=)

Galatasaray'ı, Ali Sami Yen'de;
'Alkışladık'
...
2-1

9 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

gunoo..bu konuya girmicemde...
bisey dicem...senin blogu acinca...biseyler cikiyo...adobe vs benim pc deki tu kayitlari istiyo...neden öyle oluyo ya :((( neysee...söylim dedim...görüsürüzz

Gamze dedi ki...

biz da çooook alkışlayacağız onları:))

GunO dedi ki...

@Optio
Sen yeni bi Pc almışsın galiba optiocan:=) Belki işletim sistemin Vista die oluyodur bilmiorum. Ancak şu ülkeleri gösteren script te bi sorun war galiba onu kaldırıcam yakında...

@Püstüklü mama
Çok alınganlar ama dimi:=) Hiç espiri anlayışı yok bu Galatasaraylıların:=)

Kayhanoviç dedi ki...

guno sorun o sayaç reklam acıyor haberin yok:=) sorun bence sende
kaldırman şart
bu arada alkışladık zaten bizde:P

GunO dedi ki...

@Kayhan
Aslında o sayaç çok hoşuma gidiyordu ama kaldırıcam şimdi:=( Optio da ki sayaçta güzel aslında.. Neyse ben şimdi kaldırıyım da önerilerinizi bekliorum..

Kayhan biz gecimsiz kardeşler gibiyiz ancak birbirimizi bi yerde severiz:=) Sahada..

tılsım dedi ki...

Hoş olmadı bu tür olayların çıkması. Yakışmadı.
Fenerbahçe'm benim
biricik sevgilim
söyle senden başka kimim var benim ;)

. dedi ki...

ua

Serra dedi ki...

forZa gS!

~Serra

GunO dedi ki...

@Tılsım
:=)

@Melish
ua na karşılık uSa diorum:=P

@Serra
:=) viva japonya