Mayıs 14, 2007

09 :34

Geldim

Kuşadası maceramız, bu sabah Kadıköy Evlendirme dairesinin önünde son bulmuş bulunuyor:=) Kesinlikle çok ihtiyacım warmış bu tatile.. Heey düzelmedi. Zaten birşeyler düzelicek umuduylada gitmedim.. Ancak çok güzel mutlu fotoğraflarım oldu... İşte benim, o Fotoğraflara(anılara) ihtiyacım warmış... Siz de tatile çıkarken, bu amacı edinin derim:=)

Tatilimin summary sini çıkarıyıım size belki bi nevi reklam olur, bi nevi nispet Affınıza sığınıyorum:=)

Effendiim, 07 mayısta, gönülsüzce İstanbula gelmiştim... Ben başka şart ve durumlarda bambaşka bir Ege tatili planlamıştım kendimce ve en az bir ay sürmesini arzuluyordum. Bu tatileyse biraz tereddütle bakıyordum. Kısmet.

09 Mayısta gece yarısı, Bakırköy/Regata önünden, 2 otobüs, düştük yollara. Ben; bi kardeşimi tanıyorum yanımda. Yaş ortalaması 22-23 arası.. Herhangi birine, 10 sn bakmamaya çalışıyorum 'ayıp etmemek' düsturu ile. Küçük küçük guruplar war, dostluktan, beğeniden kaynaklı.. Bense bi başımayım, bi de saolsun kardeşim..

Bi hıza, sabah vakti, Kuşadası/ Özdere mevkiinde ki, Grand Efe adlı otelimize ulaştık.

Genellikle tüm tatil ; ye iç, muhabbet et, eğlen, yüz, güneşlen, uyu olarak geçti..
Bi ara pinpon öğrenmeye başladım.. Hatta bi Masa tenisi turnuvasına bile katıldım.. Ancak daha ilk rakibim geçen ki Pinpon turnuvasını şampiyonu olunca Masa Tenisine karşı ilgimi yitirdim. Çıplak ayakla bahsket oynadım.. Hem takımıma katkım olmadı, hemde ayaçıklarım acıdı:=( Tavlada tam kesin kazanıcam bir oyunu '4 açık verip nasıl oyun kaybedilir' kitabım uğruna koltuk altıma verdiler :=) Bilardo yu kesin unutmuşum ancak Langırtta ii oynadım yenilmiş olsamda:=) Spor la pek aram yok ben ağır adamım zaten. Diskoda da bu yüzden hiç oynamadım ya:=)

Görmemişler gibi, abarttım tüm tatili:=) Heraldendüz her yarım saatte bir birşeyler atıştırdım..:=) Pek yüzme bilmesemde havuz da müthiştim. Deniz soğuktu ancak girmemezlik edemezdim:=) Yalnız ayağıma daha ilk günden deniz kestanesinin dikenleri battı.. 10-15 tane diken hala ayağımda doktor çıkmazlarsa iltihap kapabilir dedi ancak imkanları olmadığı için çıkartamadı:=) Abartılı bişi yok ama bende mızmızlanmak istiyorum:=)

İstanbul uni den, Marmara uni den, İtü den ve Galatasaray uni den hoş sohbet çok güzel insanlarla tanıştım:=)

12 Mayıs cumartesi akşamı Kuşadası/Merkez'e gittik... En son 13-14 yıl önce gitmiştim.. Kuşadasına ve hatırladığım kadarı ile küçücük bi kasabydı oysa şimdi kocaman bir şehir olmuş.. Abdullah adında bi arkadaşla biraz dolaşma fırsatı bulduk...

Güvercin Adası'na gittik.. Çok severim bu adayı bi nevi Egenin Kız Kulesi gibidir ve hiç değişmemiş diyebilirim sadece içeride bi balina iskeleti veya bi dinazor fosili wardı. Yanımızda ki küçük bi kız annesine " içerde dinazor war!!!" dedi.. Anneside " Canlımı??" diince ben koptum:=)

Sağlık caddesinin altını üstüne getirdik.. Keşke daha fazla zamanımız olsaydı.. Barlar sokağında bi Türkü barda guruba katıldık.. İçtik eğlendik oynadık ve gece yarısı bardan ayrıldığımızda biraz içkinin etkisi ile birazda Fenerbahçe-Trabzon maçını izlemeye gelen Fenerli taraftarların gazı ile Sağlık caddesinde tezahuratlar atmaya başladık. 3 cimbomlu, 5 bjk li, 10 dan fazla fenerli ile nasıl bir ortam wardı siz tezahur ediin:=)

13 Mayıs pazar sabah uyanır uyanmaz ilk annemi aradım henüz " selam annelerin en güzeli" demiştim ki annem ağlamaya başladı... Kıyamam:=) Duygusal akrep kadını işte:=)

Kahvaltıdan sonra, Tekne turuna çıktık. Kuşadasının koylarında kendimizi Ege nin buz gibi sularına braktik.. Hele bi Doğanbey veya Doğanay Koyu wardı ki inanılmazdı. Deniz suyu sıcaklığı en fazla 5 derece iken, Kayalıkların yanında küçük bi setle denizden ayrılan küçük bir gölette su sıcaklı en az 25 derece... Volkanik termal bir kaynak. O buz gibi sudan çıkıp göletin ılık duşunda dinlenince tekneye kayıkla dönmeyi tercih ettik:=)

Koylar genellikle kayalık ve çok deniz kestanesi war... Bi ara kendimi yüzenleri uyarmaya adadım ancak biri benim kötü kaderime ortak oldu:=)

Otelde son bi duş alıp Şirince ye doğru yola çıktık... Ben Şirince yi pek sevmem aslında ancak bu sefer gözüme çok hoş göründü.. Benim rehberliğimde küçük bir gurupla birlikte çok az zamana rağmen dolaştık... Keşke daha fazla zamanımız olsaydı da şaraba ve gezmeye doysaydık.. Yine de kiliseye kadar çıkıp, 2-3 şarap alabildik Bi de anne ye hediye:=)
Fenerbahçe-Trabzon maçının ilk yarısını izledim kısmen:=) Biz Şirince den ayrılıp ta Selçuk Kalesine tam warmıştık ki :
Fenerbahçe'm Şampiyon oldu
:=)
14 mayıs pztsi sabah 6 da Kadıköy evlendirme dairesi önünde gezi sona erdi... İstanbul'da herşey bi başka güzel di sanki. Haydarpaşa Magrur, Topkapı Sarayı ve Ayasofya Camii uzaktan net ve ihtişamlıydı.. Kız Kulesi tüm o inşaat çalışmalarına rağmen o magnaya rağmen ışıl ışıl dı. Hele Birinci Köprü, el sallayan bir dost gibiydi.. Bir kez daha anladım ki İstanbul eşsiz... Ancak Ege mükemmel..

Sabah sabah 'Bal tadında' bir kızla tanıştım.. Biraz buruktu bakışları. 'gıdıklasam, kimbilir ne kadar, arsız kahkahalarla, güler' die düşündüm... Hele o güneşten yanmış burnunu, al yanaklarını, çenesini davetsizce 'aniden öpsem; kimbilir nasıl şaşırır ve çığlığı basardı' die düşündüm:=)

Herkeze çok güzel bir tatil diliyorum. Gidin gelin beni nispetinizle çatlatın:=)

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Ooohhh keyfe bak cümbür cemaatt tatil, eğlencede kıskançlıktan kudurdum şurda...Süüppeeerr..
Ayrıca Fener şampiyonluğunuzu da kutluyorum...

tılsım dedi ki...

SARI
LACİVERT
ŞAMPİYON
FENERRRR!!!! =)


Güzel bir tatil olmuş ;). sıkıntıları da atmışsındır =) Fenerbahçe de şampiyon ohhh daha ne isteriz :)

GunO dedi ki...

@D-Chic
Saol D-Chic... Tatil çok güzeldi de bi de keşke sizin doğum gününüze kalabilseydim.. Ancak bi ara zamanım olurda İst e gelebilirsem tatlı kara üzüm şarabı hediyeniz olucak... İçmeyen olursa daaa. hmmm, Ayarlarım ben bişiler:=)

@Tılsım
Walla Tılsım şu şampiyonluk çok süpriz oldu:=)Tatilin sonun da kapak oldu.. En büyük '12. adam' ve hanımlarımız... Hak ettik biz bu şampyonluğu...

cesur kedi dedi ki...

var ya gunooo cok giciksin, nasi da fotolar da koymus.. ama otele verdigin parayi sonuna kadar cikarmissin yane :))
ii olmus ii sevindim senin adina..
saclar da i olmus ay, sihhatler olsun..
fb icin hicbise demicem :P

GunO dedi ki...

@Elif
Şaka mı yapıyosun daha üç öğünlük param kaldı içerde.. gerçi 2-3 tabak yiyodum ancak kesin bana borçlu kaldılar:=P

Nazar etme n'olur, Fener bu ,inşallah seneye de şampiyon olur:=P

Bide yakışıklıyım canım yaa Her tarz yakışıyo o neden den:=P

Serra dedi ki...

kiSa zamanda ne kadar da cok $ey yapmi$siniz, bravo vaLLa! egLenmene Sevindim.. ;)
denizi gorunCe kiSkandim ama ne yaLan soLiim.. in$ bu Sene girebiLirim.. ;(
fener icin soLicek sozum yok, cimbomLuyum ben. Kuru bi tebrik geLsin benden size, o kadari da yetSin. :D

~Serra

---OPTiO--- dedi ki...

kusadasini cok özledim ben yaa..off :(( olsun ben yaknda yine giderim nasilsa..gerci tatilime az kaldi ya..bakalim :))
tatilinin iyi gecmesine sevindim...bundan sonraki gunlerinde tatil tadinda bol neseli eglenceli gecsin ..
serra´ma katiliyorum...feneri tebrik ediyoruz..ama sevinmeyide abartiyosunuz ya :D yanii tmm kirk yilda bi basiniza geliyo..haklisinizda bi yerde.-yani bu kadar sevinmeniz ve sasirmaniz cok normal :))) ee tabii bizim gibi sakin olamazsiniz..biz alismisiz sampiyonluga :)) hahhaa..hadi tekrar tebrikler :)

aa bi de su kizi merak ettim..tanistin yanii..hadi bakalim :)) hayirlisi olsun..

GunO dedi ki...

@Serra
Ben Galatasaray'ı severim, bence en değerli rakibimiz... Umarım bu yaz Türkiye de olursun..

@Optio
Tanıştım ancak konuşmuyoruz ve her geçen gün 'seni seviyorum', 'Özledim' gibi kelimeler daha fazla acı vermeye başlıyor. Balında fazlası boğazı yakar zaten:=)

Noni dedi ki...

Ooo resimdeki fıstıklar da kim bakıyımmmmm???? Seni gidi yere bakan yürek yakan, seni gidi hınzır seniiiii :)
Neyse ifadeni bir dahaki İstanbul gezinde alırız artık ;)