Mayıs 11, 2007

Neden??

Kitap okumayı sevmiyorum... Çünkü ben kitabı okumuyorum resmen onu özümsüyorum. Hatta çok dikkatle okuduğum bir kitabı tutuğum ellerimden, damarlarımdan yukarı, bedenime, zihnime sahip olmak isteyen kirli bir yabancının istilasını çok net görebiliyorum...

Çok önceden, basit bir 'neden?' den merak edip okumaya yemin ettiğim bir kitabı tatilde yanıma getirmiş olmamın huzursuzlu bu saat beni çok sevgili 'Ye, içi eğlen, dinlen ardından bol bol reklam yap, teşvik et' konsepti tatilimden alı koyup, alışık olunan 'kendini izah'a sevk eden....

'Bu kitabı neden bu kadar çok sevmiş?'

Bu neden den, yola çıkıp, birçok 'Neden' e, cevap bulmuş gibi olmak sıktı beni, henüz 27 sayfada...

Neyse kendime saklıyorum bunları...
*********************************
Başka bir neden aklımı allak bullak etti. Onu sorucam ilgilenenlerime...

Sahip olduğum müthiş şeylere rağmen. Umutsuz, çıkışsız , karamsar bir gelecek kurgusu yüzünden herşeyden wazgeçmek istiyorum...

Bunun tam tersi olmazmı genelde? İmkansızlıklarımızın karamsarlığını, bastıran umutlu bir hayalimiz olmaz mı?

Mesela aşk konusunda. Kapısını çalıp " Kim o?" sorusuna; "Asi-aymaz damat aday adayınız geldi Anne" diebilicek cesaretim war... Yumuşak saçlarını bir ömür okşatabilicek bir aşkım war...
Sırf bazı depresif gelecek kurgularımdan, saçının tek teline dokunabilicek gücüm yok... Cesaretim yok...

Bu ne saçmalıktır, Allah aşkına bi bileniniz warsa, bana da anlatsın...

Bu arada görmemişler gibi tatil yaparken çok bitkin düştük bide ayağıma denizkestanesinin dikenleri battı o da yetmezmiş gibi 12 yıl aradan sonra çıplak ayakla basket oynadım o haldeyim:=)

Yorumlarınıza cevap yazıcam da bu dial up a alışıyım önce..
Sizi özledim.

4 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
---OPTiO--- dedi ki...

hi gelelim simdi konuya...ask anlatilmaz bisey...ne bilim karisik..kitaplarla bogusmayali uzun zaman oldu..yorgunum..yorgunlugumda artiyo sanki okuyunca..biliyorum sacma ama.
.tatilde hic bisey dusunme..gez dolas..bak nasil iyi gelicek...kendi kendine biseyleri sorup zehir etme olar mi..
bi de gecmis olsun..dikkat et kendine ...aa bi de ustteki yorumumu sildim..kizma :)) hihiih..yok yok sen kizmazsin bana eminim :))

Serra dedi ki...

iyi egLenceLer demeye geLdim, sen du$unmekten bi haL oLmu$ gibiSin.. Dinlenmeye gitmemi$ miydin yaf? :)
Optio`m hakLi! ;)

~Serra

GunO dedi ki...

@Optio
Gezdim, tozdum , geldim...:=) Bu akşam yine gidiyorum ne yazık.. Sabah Yunanistan'da olmam gerek.. Ben daha İstanbul'a doyamadım ama bu sabah düşündüm de... İstanbul'a doyulamaz zaten.. Tatil güzeldi... Ege de çok güzel tavsiye ederim mutlaka

@Serra
Birşeyler hep eksik.. Hep eksikte olucak tabi..Sevdiğim insanlar eksik olmasın da hayatımdan.. Hatta kimsenin değer verdikleri eksik olmasın.. Eksilmesin de değerleri..