Mayıs 02, 2007

Hoşgeldin Bahar

1 Mayıs Batı Trakya da ve Yunanistan'ın birçok bölgesinde 'Bahar bayramı' olarak kutlanır. Benim yakıştırdığım tabirle 'Ulusal piknik günü' dür. En son yedi yaşımda kutlamıştım bide dün kutlayabildim.. Aslında Türkiye de de bir dönem (1935-Ulusal Bayram ve Genel Tatiller Hakkında Kanun) 'Bahar bayramı' olarak kutlanmış ancak şimdilerde 1 Mayısta İstanbul'da sokağa bile çıkmak istemiyorum . Özellikle Taksim meydanından uzak duruyorum. Koministler, bazı özel günleri kendilerine maal etmeyi çok seviyorlar. Özellikle 1 Mayıs ulusal kurtuluş günleri gibi. Tamam 1886 yı anın ve 'işçi bayramı' olsun aynı zamanda. Ancak bahar bayramınıda gölgede brakmayın. Brakın; insanlar, bir gün, yeşile maviye doysun, kırlara denizlere yürüsün. Sizde sabahtan kutlayıp işçi bayramını, öglenden sonra piknik bayramına geçin. Çok mu zor?? Yunanistan'da oluyo valla. 2 bayram bir günde olabiliyor ve biri diğerini gölgelemiyor. . Neyse çok yedim çok içtim dün ve yeni yeni ayılıyorum:=) Sizi bazı resimlerle baş başa brakıyım...

Hava oldukça kapalıydı ve sabahtan biraz yağmur çiselediği için Mustafa eniştelerin saçağında kuruldu sofra. Bende davetliydim. kendi piknik organizasyonumu yapamadığıma hiç bu kadar sevinmemiştim:=) 3 nesil bi aradaydı. çok keyifli bir sofra ve sohbet oldu...

2 yorum:

Okana dedi ki...

afiyet olsun vallah ne diyeyim bende olmak isterdim aranız da ama zaman tersine dönüyo işte ben istanbulda eve kapanırken sen 1 mayısı doya doya geçiriyon vallah aderfe kıskandım şimdik :))))))

Noni dedi ki...

Ayyyy o resim çok feci yaaa yassık ama :(