Mayıs 25, 2007

DT

İlk kez 17 Ocak 2007 de , blogger da karşılaştığım...
Daha ilk görüşte, yazılarını ilk okuyuşumda hoşlandığım.
İlk konuşmamızdan (26 Ocak) bu yana, Onun hakkında ki tüm düşüncelerimi ve duygularımı bilen.
2 ay boyunca: hergün, günde ortalama 2 buçuk- 3 saat konuştuğum.. Çoğu geceler konuşurken, uyumadan sabahladığım.
17 Ocaktan bu yana yazdığım postlarımın yarısında fazlası onunla ilgili olan...
Bir blogger eski arkadaşım..

Daha 2. sohbetimizde aramızda bir ilişkinin mantıksız olacağını öngörüp, muhabbetimizi arkadaşlık boyutunda sürdürdüğümüz. Birbirimizin birçok özelini bilen ve benim, onunla evlenmeyi isteyecek kadar, çok sevdiğim, çok eşsiz bir insan...

Onunla aramızda ki sohbeti ve benim ona olan duygularımı benim tüm aile fertlerim, en yakın 2 dostum, Bloggerdan da Optio ve Elif bilir sadece.. Hatta Optio daha ilk başlardan beri bilir.... Optio ya 'Günışığım' sıfatını yakıştırmam da bu nedenledir.. Hala bu olayı kapatmaya uğraşıyo. En çok onun arada kalmasına üzülüyorum zaten..
DT ile birçok kez münakaşalarımız olmuştur... Büyük çoğunluğu belki de hepsi benim Kıskançlığımdan veya paronoyamdan kısacası geçimsizliğimden olmuştur... Bir keresinde bi hafta konuşmadık o da ben kapris yapmıştım.. Bu 2. sinde ise bidaha asla konuşmama kararına vardık... Onun dışında her münakaşamız muhabbetimizle tatlıya bağlanmıştır, bi gün dahi küs kalmamışızdır... Optio da destek olmuştur bazen, saolsun..DT ile aramızda ki tüm konuşmaları kitap haline getirip; ona, hediye edicektim .. Neyse...

Elini tutmak bi yana ancak 30 km yaklaşabilmişizdir birbirimize.... Bi kahve içme sözümüz wardı sadece o da İstanbul'da, bazı şartlar sağlanırsa. Bunun nedenide özel..

Bundan yaklaşık bir ay önce, Benim çok kötü bi anımda, DT ye bi mail atmıştım... Uzun süre cevap gelmeyince meraklandım... Hatta mail i gece 10-11 gibi atmama rağmen sabaha kadar ondan haber bekledim.. Sonunda sabah... ki onun saatiyle sabaha karşı 1-2am gibi bi zamanda, ona telefon ettim.. Cevap vermeyince meraktan iice çılgına döndüm.. Programında o gece için bi aktivite olmadığını bildiğimden. Onun saati ile 3:30-4 am e kadar mail telefon bombardımanına tuttum onu. Sadece iyi olduğunu bilmek için... Bu arada ilk ve son kez arıyorum onu, Telefonundan... Sözüm wardı çok önemli bişi olmadan aramayacağıma dair..1-1buçuk ay da hiç aramadım. Daha ben ağzımı açmaya fırsat bulamadan "Beni rahatsız etme" dedi. Kapadı... Ben şoktayım ii olduğuna sevindimde, rahatsız etme ne demek? Türk-İslam sentezinde maço erkek serzenişleri saçmaladım. mesajlarda. maillerde. O sabah uyandığında, "Rahatsız etme dedim çünkü çok geç saatte aradın arkadaşlarım bile rahatsız oldu o yüzden bende kızmıştım" açıklaması getirdi... Geçimsiz GunO dururmu ben saçmaladıkça saçmaladım.. Ona ettiğim en ağır cümle " Allah'ın şımarık tikky si" idi... Yok efendim engelledim onu.. Hatta kendimi sildirtim onun msn inden. Sonra tabi aklım başıma geldi 3 gün sonra.. Sinirle kalkan nasıl otururmuş dank etti kafama... İşte bunca zaman o sinirimin ve o ettiğim ağır cümlenin; cezasını cekmiştim ben.

Defalarca özür diledim. Aslında kendimi haklı görüyorum kızmakta ancak tavır yapmak bana zarar verdi.. O gün bugündür DT benle konuşmuyo. Bende hatamı telafi ettirmek için elimden geleni yaptım. Ancak artık yoruldum.. Bide DT bu kaprisi ile beni küçük düşürücek davranışlarda ve söylemlerde bulundu.
DT ye olan tüm inancımı-güvenimi kaybettim....

DT ile artık konuşmak istemiyorum...
DT hakkında konuşmakta istemiorum..

------------------------------------------------------------
Şimdi ben bunu, bizim hakkımızda saçmalayan bazı densizleri bilgilendirmek.. Bundan sonra en azından kendi kendilerine birazcık bilgi ile densizlik etmelerini ummak adına yazıyorum.. Gerçi cahilin ilmi: 'vara , yoka gülmekmiş'.. Bu densizlerinde derdi sadece eğlenmek bunu biliyorum.. Kendilerine daha onurlu meşgaleler bulmalarını diliyorum.. Kendi yorumlarında, kendi kendilerini göremeyen bu insanlar; bunu anlayabilirse tabi...

Bu postun yorumlarını kapıyorum.. Bana hala densizlik etmek isteyen warsa altta ki post a buyursun..
Sizi cahil, haddini bilmezler.
Hakkında hiç birşey bilmediğiniz bir konuya balıklama dalıpta, üzerime oyunlar oynadınız. Hala aklınız başınıza gelmedi...Gelmicekte..
Ar damarınız olsa, utanırdınız...

Bu post u silicem ancak bu gece kalsın ve bana saldıran o insanlar okusun istiyorum...
Özür felan beklemiyorum..
Kin de tutmuyorum..
Bi daha onlarla konuşmakta istemiyorum....

Ps. Bu kendimi engelletirdim kısmı başka bi gün le karışmış.. Hani şu bi hafta kapris yaptığım dediğim zaman olan bi olaymış ... Neyse Özür dilerim ilgililerden... 08/04 te ki msn konuşmasında olmuş bu olay.. o kaprisim de pek uzun sürmemiş 12 nisan gtalk ta konuşmaya başlamışız 18 nisanda da msn den. 23 nisan da şu malum "Türkiyeyi sevmiyorsun" olayı olmuş...

Bu kadına, 08 nisan dan beri saygı duymuyorum ben, bunuda hatırladım...

Seni çok ii tanıdığımıda biliosun... Senin alışık olduğun tepkiler bunlar...
Biz artık konuşmayalım Tugce... Bi hatam warsa yaz düzeltiim..