Ocak 20, 2009

Yoruldum

Zamane Dünya'da birçok insani erdem, eskilerin unutulmak üzere olan efsaneleri gibi.
Bu Dünya'da aşk yok, dostluk yok, dürüstlük yok, fedakarlık yok, Tanrı yok daha bir çok kelime war ama anlamları sadece rivayet bileşik zamanlı.

Ben bu kelimelerin anlamlarını bir zamanlar yaşamış şanslı dinazorlardan olduğum için nostaljik bir arayışın içindeyim. Kendimi insan veya gerçekten bir warlık gibi hissetmek için bu kelimelerin anlamlarına ihtiyaç duyuyorum.

Sıradan olmama şu kadarcık kalınca, iyileşen yara kaşınır misali eski beni özlüyorum. Aslında bu eğer son yenilgi olur ve tüm umutlarım son bulursa bir daha böyle abdal ve avanak olmayacağım. Bu yüzden bir nevi acı gerçekleri kavramam gerek. Ancak çok üzülüyorum ve belki şu malum yaraları fazla kaşıdığımdan biraz kanatmış olabilirim.

Hala aşığım. Adını bile bilmediğim bir hayale. Ancak ben herşeyden yoruldum artık.

Hiç yorum yok: