Ocak 03, 2009

Tutku-Cesaret=Başarısızlık

Neydi şimdi kardeşim bu?

"İnsan yaptıklarından değil, yapamadıklarından pişman olur" muş diyen arkadaşı tebrik ve teşhir etmek istiyorum. Ben ki patavatsızlığı ile tavan yapmış cüretkar kişilik bu gece ebüve ebüve düğümü olup, yalan olup, aptal olup, yüzüme gözüme musakka olup gözümün içine içine dalan bir zatı sexy e; tek kelime edemeyip, üstüne kuyruğumu uzvuma dolayıp nereye gittim öyle?
Bu şehrin havası bozuyo beni resmen. Lanet olasıca bir tek kötü girişemeyiş tüm yeni felsefemi alt üst edecek dozda kararttı beni bu gece. Heyecanlı değildim. Biraz yunancama güvenmediğimden mızmızdım belki ama konferansa mı gidiyoruz be kardeşim ne bu kompleks yapı? Ya Allah beni bildiği gibi yapmış ya ben bilmediğimi yapıyorum.

Neyse.

Başarısız bir gece ancak kayıpsız, savaş kazanılamaz.

Hiç yorum yok: