Ocak 02, 2009

Eureka!!!

Yeni yaşam felsefemi buldum. İçim içime sığmıyor. Bu değişimin bana neler getireceğini merakla bekliyorum. 31 Aralık gecesi, yeni yla bir kaç saat kala; umutsuz, bezgin ve mutsuz genel görünüşümü takınıp, kışlada koğuş nöbetimde, bi arkadaşımla daha önceden bilmediğim bir yunan filmini DVD den izlemeye başladım. Film sona ermeden az önce hayatımı tümden değiştirebilicek anahtar kelimeyi anladım.

a
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Το Φιλί της… Ζωής (Fili tis zois=Hayat öpücüğü) Başrollerini: Κατερίνα Παπουτσάκη ve Λαέρτης Μαλκότσης in paylaştığı ve 'Zoi nin öpücüğü' anlamında ki 2007 yapımı Yunan filmi. Zekice espirilerin süslediği dramatik bir başlangıcın, ani bir romantik sona erişi. Sıcacık bir film. Bu filmin bende ki etkisi de ani ve beklenmedik oldu.
Bu film sayesinde yeni hayat sloganım :
Avcıyı bile baştan çıkarabilicek kadar
tutkulu
bir coban veya çifçi ol...



Filmin soundtrack ı üstte. Yapımcı Village Productions' un resmi film sitesi ini de bu linkten ulabilirsiniz.

Hiç yorum yok: