Haziran 10, 2007

Mutlu

Mutluyum...
Biraz sosyalim bu aralar biraz da Travian a sardım:=)
İş güç her zaman ki gibi...
Bloğu ve severek okuduğum dostlarımı ihmal ediyorum. En kısa zamnda tek tek hal hatır sorucam. Yorgunum biraz...

Travian... Ah kuzen ne işler açtın başıma yaw:=) Akşam eve gelince dışarı çıkmıcaksam eğer oturup 3 4 saat travian oynuyorum.. Tamam stareteji seviyoruz da biraz abarttım galiba:=) Lejyonerlerim sürekli savaşta:=) ekmek parası peşinde.. Sürekli yağma. Şimdi bi iki vaha alıp şirketleşme planları yapıyorum:=) Bi yandan da her saat en az bir Emperyan üretebilicek hammade gelirine ulaşmaya çabalıyorum:=)

"Emperyanlar roma ordusunun asıl saldırı gücüdür. Saldırıda çok hızlı ve çok güçlüdürler, düşman savunma güçlerinin korkulu rüyasıdırlar ve düşman kuvvetlerine kısa süre içerisinde çok ağır darbe vururlar."

Biraz daha gelişirsem; yeni başlayanlar için 'hayatta kalma ve gelişme klavuzu' hazırlıcam:=)

Bide kardeşimin nüfusunu geçme çabalarım war... Mubarek kızan: boynuz kulağı geçti:=)
Altınlarımızda war bol bol harcıyoruz çok müsrifiz sormayın:=)

Burayı kızlar okumasın lütfen:=)

Aderfe hani myClub ta dasçılar vardı show wardı felan o kadar video izlettirdin.. Hiç bişi yoktu... Kızlara hissetirmeden baya bi aradım revüüüleri... Yok:=) Bide kimse işkillenmesin die; dev ekranı, izliomuş gibi yapıyorum... Bu arada etek boyları daha da kısalmış bu sene.. Ne bu çekio mu etekler acaba:=P Bide kiraz fest bu gece sondu bi gidemedim offff off

Bitti herkez okuyabilir:=P

Çooook yorgunum Atam... Şu saldırıda bitsin, yatiim ben:=)

4 yorum:

Kayhanoviç dedi ki...

o oyunu bende 1 ay oldum baktım esir durumları zar zor kopardım kendimi

GunO dedi ki...

@Kayhan
Sardıkça sardı başımıza. Hayır tecrübeliim de ogame den felan hiç bulaşmamak gerek ii biliorum da neyse bakalım gidebildiği yere kadar:=)

Adsız dedi ki...

hahahaaa..:=)) seni böyle keyifli görmek ne güzelll, yazına süper yansımış.Böyle devam lütfeenn!!

GunO dedi ki...

@Nermin
:=)Saol... Keyifliim de biraz eksiğim sanki...

Neyse:=)