Haziran 06, 2007

Roberto Carlos

4 yorum:

Okana dedi ki...

galatasaraylı roberto carlos hayranı arkadaşlarım bakalım bu konuya ne diyecek eminim ki emektar oldu diyecektirler çünkü işlerine gelmedimi hep kıvırırlar :)))))özellikle dino arkadaşımı yunanistana geldiğimde görmek istiyorum bi tartışalım bakalım bu konuyu hahahahha

Kayhanoviç dedi ki...

kılları ağırmış bir arkadaş olarak yorumlayabilirim bunu ancak:)
yası kaç 34 35 36 ?
bu adam bide defans dı dimi ?

GunO dedi ki...

@Okan
Okan sen yeni formalardan birini alırsın şimdi abiciine dimi kardeş??? Hem biliosun 3 benim uğurlu sayım:=)

@Kayhan
Abi eğri oturup doğru konuşalım pls.. Adam mükemmel yaw.. Sürekli gollerini izlioruz ailecenek. o ne falsodur arkadaşım o ne sert şutlardır. Walla bak sana açık oliim.. Ben çokta umutlu diilim belki kapris yapar Τürkiye'de die.. ancak bi düşünsene ya şov yaparsa. Biraz futbol öğrensek bu adamdan fena mı??

Walla öle havalara girmicem.. Çünkü futbol sevdalısı diilim ancak bu adamı izlemek ve onun futbolu ile bir an önce coşmak istiyorum ben..

Sizi bilmem..

Kayhanoviç dedi ki...

görcez bakalım nasılmış. acıkcası real den takip ediyordum kendisini ha gollerine tabiki delafımız yok ekol olmuş biri o konuda