Haziran 12, 2007

Aşk

Ahhhh ah çok aşık olasım geldi yine bu akşam....
Ancak öle laf olsun die diil..
Gerçekten, doya doya, başını hatırlamadan, sonunu hiç düşünmeden ve her anı dolu dolu yaşayabileceğim bir aşk..
Birtek anın bile değerini hissederek yaşamak istiyorum bu akşam...
Aşık olmak istiyorum.. İlk ve son aşkım olsun istiyorum...
Merak ediyorum..
Acaba bu Dünya'da.
Hiç korkmadan seveceğim.
Şımartılası sevilebileceğim.
Her kelimemde, dinleneceğim.
Her kelimesinde, aydınlanacağım..
Sadece mutlu olabileceğim
Her anını, her hareketini mıh gibi zihnime kazıyabileceğim.
Ve asla, hiçbirşeyden,
Hiçbirşekilde,
Pişmanlık duymayacağım.
'Aşka değecek' bir kadın war mı???

6 yorum:

Kayhanoviç dedi ki...

varıdr illaki allah büyük

GunO dedi ki...

@Kayhan
Allah'a tüm kalbimle inanıyorum.. Ancak ne zaman "Allah büyüktür" cümlesini duysam; aklıma ilk gelen cümle "Ama tekne küçük" oluyo :=)

Adsız dedi ki...

Kimbilir vardır belki bende bekliyorum, hala bekliyorum...beklemek mi lazım oda soru işaret ama??

Noni dedi ki...

Ben de bekliyorum gamzeli aşkımın bana dönmesini saf saf bekliyorum ama biliyorum asla olmayacak bişey diliyorum, aşk varsa da bana pek uğramıyor ne yazık ki ama birimiz bari şeytanın bacağını kıralım be gunocum di mi ama!

GunO dedi ki...

@D-chic, @Noni
Aşk var.. kesinliklen eminim ki VAR..
Ben aşık olunca kendimi çok kaptırıyorum.. Hani 'toz pembe' görmek dediklerinden... Bence sorun bu.. çok kapılmamak gerek ve kontrollü bir şekilde kapılmak gerek aşka..

öle; çayda, sırt üstü, keyifle yüzersen elbet başın birkaç kayaya çarpıcaktır veya bilmeden biryerlerlere sürükleniceksin..

Paronayakta olmamalı insan

Dost olmalı dostuna aşık olmalı insan veya aşkını dostu haline getirmeli....

Bence* tabi ben başaramadım hep dost kalmayı, Sahiplendim maçolaştım felan..

siz bi deneyin:=)

---OPTiO--- dedi ki...

illa ki vardir :) ve umarim cabucak bulursun askini :)))