Haziran 23, 2007

Yeni Post:=)

'Yeni postum' geçmiş benim, yeni farkettim:=)
Bu aralar ya sosyalım hovardayım yada travian ın başındayım:=) Bloğumu çok ihmal ettim..
Bugün yoğun ve güzeldi. Sabah 5 te İstanbul'dan kardeşim geldi ... 1-2 saat iş'te babamlara yardıma gittim.. Öğleden sonra Okan'la denize gittik, Neriman'larla buluştuk, yüzdük yandık felan tam eve geldik, biraz dinlendik ki, bizim köyün Fenerbahçe şampiyonluk kutlamaları başladı.. Belki bi 2 saate kadar Myclub a geçeriz. Orada sabahlarız. Yalnız şuan hala devam edio kutlamalar Davul zurna felan.. Köy de bir düğün havası:=) Havaii fişekler, marşlar, çevirmeler.. çok güzel bir kutlama oluyo..
Hoşgeldin yemeği ^
Bi iki resim olsun.. sonra videoları edit edicem.. Başka bi post ta..

5 yorum:

deli mine dedi ki...

geçen günkü iyi dilegin için teşekkür ederim guno..
kendine dikkat et..
kardeşinin gelmesine sevindim
baş baş

Adsız dedi ki...

Fener takımı toplanmış bakıyorum ne güzell Okan da gelmişş abi kardeş takılırsınız siz şimdi..Nerimanlar ne iş!!??..:=))))))










Takılıyorum sen bakma bana...

Serra dedi ki...

iyyyyyyyy,
fener formaLi haLiniz cok kotu gercekten de! hihh!!! :)

~Serra

Noni dedi ki...

Ohhh sefaniz olsun abi kardes catlatin bizi :)

GunO dedi ki...

@Cns
Bende bu yorumun için çok teşekkür ederim.
Kardeş gibisi yoktur benim ki ise 'aynı zamanda' bi nevi dostumdur...

@D-chic
Sizi de bekleriz efem... Okan önümüzde ki hafta orada.. Neriman:=)

@Serra
Sende biraz 'lacivert' seziorum ben:=)

@Noni
O günlerde gelicek inşallah:=P Gerçi bu aralar yetirince sosyal oldum 2 gece de bir dışarıdayım. Korkuyorrruuum:=)