Haziran 05, 2007

Δεν υπάρχει αγάπη

İçimden yazmak gelmiyor nicedir.. Ancak yeni post zamanım gelmiş:=)

Hoş bu aralar yoğunum aslında .. Bi yandan Travian, Aderfozla.. Bi yandan hoş sohbet, arkadaşlarla....

Pazar bi abimizin cadır sefasına konuk olmuştum...
4 elementle kucaklaşıp Amstel'e doymuştum...
Ateş, Su, Toprak, Tahta
Gerçi tahtalar yanıyodu ama neyse...



Amstel

'Absolute Bear' :=) =>

Balıkta tuttular da.. benim şansım yok diilde.. hayvan severim o yüzden tutmadım:=)




<İşte o tahtalar:=)



Birazda müzik olsun..
Çoktan seçmeli olsun
A-şık kı Bağlamadaki... En sevdiklerimden...
Özellikle tavernada 3, 25lik ouzo dan sonra dinlemeyi çok sevdiğim bi parça...



B-şıkkı Çok çoook sevdiğim bir sanatçıdan... Dimitris Mitropanos ... Çok büyük müzisyendir benim için.. Zeybetiko denince aklıma ilk gelen isimdir..
Zeybetiko = Yunan Zeybek.. Hangi parçasını paylaşsam die seçemedim ancak
S'anazitw sti Saloniki , Roza , Alimono , Ego eimai paliopaido ... dinlenmeliiii..



C-şıkkı Biraz Laika tarzında olsun:=) yunan ulusal müzik tarzıdır laika. ve daha çok eglence amaçlı dinlenir.. Glykeria yı çok severim.. Sizi sanatçının Güzel Selanik adlı parçası ile başbaşa brakıyorum:=)



D- Şıkkı.. Biraz House olsun nitekim yaza da girdik tüm Cafeler ve Clublar full bu aralar... Yalnız şunu şöyliim, geçen bi Cafede, gece çok sevdiğim çok eski parçalar çaldılar.. İlk defa rast geliyorum ve çok hoşuma gitti. Jefferson Airplane, Janis Joplin felan çok hoştu.. Neyse biz yunanca dinlioruz şimdilik dimi konuya dönelim.. Yaza doğru çok hoş House parçalar piyasa olur Yunanistan'da seçmek çok zor.. Benim en sevdiğim uzun süredir Helena Paparizou nun şarkıları nitekim kendisi Eurovisyon birincisi Ancak ondan bi parça olmasın ne olsaa ne olsaa aderfozum burada olsa yardım ederdi mutlaka nitekimiz Okan bizim müzik temsilcimiz olur:=) Gia olsun mu?
Hadi olsun bakem.. Çok eski bi parçadır ancak severim...

4 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

en guzeli ucuncu ve birinci :)) ama simdi söyle bisey var.....hani daha slow parcalari oluyoya..ben onlari daha cok seviyorum..sanki sozlerini anliyomusum gibi ..acayip huzunleniyorum ....zaten aklim pek yerinde degil benim :)) ama cidden huzunleniyorum istee...aman ne bilim...guzel oluyo yunanca sarkilar...yanliz senden bisey isticem..guzel yunanca parcalarin caldigi online bi radyo varsa bana link verirmisin guno ..cok sevinirim :))

bi dee...tahta :D hahahaaa
..cadirr deyince aklima cok sey gelir..keza bes ay cadirda yasadim..deprem zamani..bi basima..uni kampuste ustelik :) ama keyifliydi.....


bi dee.yunan restoranlarina gitmek geldi iciimden..hem yemek hem sarkilar cok guzel oluyo...ama uzooo ya böö..rakida sevmem ben ya :) gerci ickide sevmem :))
neyse bak dokturdum burda yine..gidiyim bari...görüsrüzz :))

Okana dedi ki...

oy oy oy cadır sefası da yaparmış aderfoslar benden aşa kalma aderfe gez toz eğlen bende özledim yunanistanı ama gelicem yakında sosyetenin içinde olmak yaramıyo bana hahaha anca yunanistan kurtarır beni buradaki denyoluklarımdan çok şımardım durulmam lazım :))))))) hit çıkışlar yapıcaz gelince müzik temsilciliğimi devam ettiricem ;))))

Adsız dedi ki...

Ayy ne güzell yaaa 3 yıldır Yunanistan planı yapıyorum ama hep erteleniyor..:=(((

GunO dedi ki...

@Optio
Bak benim de canım taverna felan çekti bu akşam:=)

@Okan
Gel aderfe seni beklioz burada yaw. Paralia full hergece...

@D-chic
Umarım en kısa zamanda gelip misafirimiz olursun..