Haziran 06, 2007

RealDreams



Garip


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Kim?
Niye?
Niçin??
Bazen seni anlamakta güçlük çekiyorum ama BENN!!??

GunO dedi ki...

@D-chic
Bi an bi kıza kandım.. Aslında aşağılık bir insanolduğunu anlamam için çok ter döktü kendisi saolsun.. Ancak hala biraz zaafım kalmış olucak ki durgun bir fotoğrafında duygusallaşıp O hayallerimde yüceltiğim warlığı ile tekrar karşılaştığımı hissetim bir an.. Sonradan gerçekler ayukka çıkıpta sadece yeni ojelerini göstermek için durgun bir post yazıpta ilgi çektiği anlaşılınca.. Gerçekler ve hayaller ortaya karışık oluverdi bi an...

İşte ben o an biraz daha uzun tutup bi post yazmıştım ki.. Yazdıklarımı silip yerine tek bir kelime ile ifade ettim hissettiklerimi..

Bu arada bu garip kelimesini seviyorum.. Ben burada ilginç manasında kullandım oysa diğer anlamları ile çok şey ifade edebilen bir kelime kendileri:=)

Umarım yeterince açıklayıcı olabilmişimdir:=P