Mart 06, 2009

Sigara

Sigarayı brakmayı düşünüyorum. Öle birden bire geldi şimdi hatta gelir gelmez buraya aktardım bu fikri belki biraz üzerimden kaçsın die=)


Pc nin başında amaçsız ve eylemsiz oturup küllüğü doldurmama sinir oldum. Etrafta bir sürü boş Duty Free Marlboro paketi bu ani hezeyana destek olur nitelikte. Yanlız benim gibi kahve sever bi insan sigarasız nasıl zevk alır kahveden onu bilmiyorum. Bu aralar ailecek spora merak sardığımız için babamdan hergün sigaranın zararları konulu nasihatler dinliyorum. Gerçi biraz canım istemiyor hani henüz kendimi hazır hissetmiyorum.


Sigarayı
brakmalı
.
Bu yıl farklı olmalı. Farkı yaratmak için azimli olmalı. Sigarayı brakmak bu azmin göstergesi olucaktır. Kader her zaman farklı oyunlarla çıkar karşımıza. Bu yüzden: Bu yıl, "Herşey güzel olucak" demiyorum ancak azmimiz mutlaka taktir görücektir.

Hiç yorum yok: