Temmuz 22, 2006

Sıkı Can ii dir Muhabbeti...

Ewttt cok canım sıkılıyo. Sabah neşeli şen uyanıyorum iş te kafam bozuluyo eve gelince keyfim yerine gelio akşam eş dost la muhabbet felan ooo ne güzel Dünya net e giriorum kafam bozuluyo spam felan derken. Başlıyorum dial up ına da Global Dünya ya da kızına da erkeğine de kendisine yardım eden kızın organlarını çalan yaşlı teyzeye de.. Oof of yani.

Tanrım nerde benim aşkım 2 tatlı söz söyleyen meşkim. Ne bu ya? Nereye?

Ben 15 yaşındayken le başlamak istemiorum söze ama hakikatten öyle. Bir sene de 250 kez bu hikaye yi anlatıyorum 12 senedir bir anlayan çıkmadı. Belki erkek ama bi Allah ın kızı çıkmadı seviim seviliim evlenim "baba baba" tribine giriim.

Ewt kardeşim ben 15 yaşım da öngördüm geliceği ve Tanrı dan 2 mucize diledim.
1) Para servet ve binaleyh tüm para ile ilgili güce sahip oliim ama kimseye muhtaç olmiim otherwise tüm sevdiklerimi bu gücün altında korumaya aliim ve Dünya nın sinir noktalarının birin de kendi krallığımı kuruiim Kısacası Para para para bu dileğimin..

2) Çooook mucizevi bir karım olsun çocuklarımın anası benim yaşama sevincim hayat kaynağım tek gerçek dostum felam felan yormayın beni ki öyle bir kızın olabileceğine pek inanmıyorum artık..

Ben bu dilekler için yaşama sevincim den vaz geçmiş bütün hayallerimi arzularımı sapıklıklarımı dahi en azından bu dediğim şekilde parayı bulana dek ertelemiş biriim. Yani işin özü "bu para için ölürüm abi" tribine grip 12 yıl inantla beklemiş biriim..

Kimse bugüne kadar işin özünü anlayamadı herkez herkez de olan " Hızlı değişen Dünya da globalleşmenin de etkisi ile moda çılgınlığına kapılmış tatmin olmaz uhde krizi" sandı bunu..

Yok Yok Yok sinir etmeyin beni anlamayında her koyun kendi bacağından misali ama şimdi gelip aglanmayın bana ne oluyo bu Dünya die. Ben 15 yaşım da bu Dünya da 3-5 yıl sonra Para ilah, insanlar da hayvan olucak demişim. Bu sahte ilah için ilahlar edinmiim die kendi ilahımda hibe büyük bür kredi istemişim. İflah olmazlardan farkım anlaşılsın die de bir perhize girip gerçeklikten ve yaşam dan soyutlamışım kendimi, şimdi ayakları suya erenler "Dünya çok kötü oldu gerçekten" deip ambargo yapmaya çalışıyo. Kardeş sana da deicek o Kötü Dünya ne kadar sakınsan da sana da dokunucak o yılan artık kaçarı yok bunun zevk almalı tecavüzden de gel de kabullendir benliğine.

Yok Yok çok kötüyüm hakikatten zaten bir magdurluktur beni ahirete sürükleyen bi de hala Dünya nın derdi. Hayır bunca kızdan biride olmazmı uğruna beste destan düzülen bide onun siniri içim de..

Yok Tanrım yok çok yanlış bi yol tutmuşum 12 yıl sonra anladım.
Dünya nın derdi beni mi gerdi cilerden olicam fırsatını bulsam da zor artık.

Neyse Boşluğa düşme ordan kurtulma yazım da inanç hakkın da yazıcaktım da yine sıkıldım hep yaz hep yaz biraz okumam lazım kafam dagılsın ama bakalım okumak için keyfimiz olucak mı..

Hiç yorum yok: