Temmuz 12, 2006

Kafam bi Dünya... Allam ben bu işin üstesinden gelebilicekmiim....

Bugün hep aklıma takıldı.. Bu bardağın biraz da dolu tarafına mı bakmalı??? Bi trip yine . Faydalı olma tribi mi desem Gitmeden Dünya ya bi dikili ağaç brakma tribi mi bilemiorum.

Ewt bi boşluk olayımız war aşikar ama bu boşluktan insanlığa bi hizmetimiz olabilir mi???

Bi E-sendromu meselsi bu da ingilazcası empthy sendromu -moda yaptım yarı ingilizce koyup şşştt;=) - Şimdi bu boşluğun bilincine warıpta AKUT depresyona girip çıkamayan insanları görünce - bi aynada ki ni gördüm şimdie dek ya neyse -,-yine neyse kullandım-, -neyse- acaba diorum anlatsak mı gençliğe nedir bu boşluk nasıl oluşur nasıl kurtulunur filan filan işte. De. Bu iş biraz zor. Hani "should i stay or should i go" şarkısı gibiyim yapmalımı yappmamalımı cinsinden öünküüüü bu öaba da boş olabilir amaaaaaa olmazsa ben de artık boş olmam yazar olurum cizer olur kral da benim padişahta benim zaten, evlenirim 8 kızan doguttururum:=)

Bilemiorum işte kafam Bi Dünya mı Hani benim gazım nerde tribi mi bu anlayamadım neyse:=)

Yok yok neyse diil harbi allam yardım et modundayım...ow Lord would u buy me a typemachine? J. Joplin abla sen bizim herşeiimiz sin bide Zico bizi şampuan et...

Bakcaz bakem...

Hiç yorum yok: