Nisan 25, 2009

Burçlara İnan(m)ıyormuyum??

Bu son dakika golü oldu. Tarihe not düşmesi açısından yazıyorum tamamen kişisel.

Genellemeleri seven biri olarak burçları saçma buluyorum. Hatta bir dönem bu gibi paranormal konuları araştırdım ve görünen o ki insan inanmak istediğinde mantık dışı olaylardan mantıklı sonuçlara ulaşabiliyor.

Bir ara hatta uzunca bir dönem tüm çıktığım kızlar Yengeç burcuydu. Ben bunun farkına ancak 6cı ilişkimden sonra varabildim. Ne hikmetse tüm bu kızlar aynı zamanda yeşil gözlü ve hepsi ilk bakışta aşktı. Çok süründürdüler=)

İki yıldır severek takip ettiğim bayan blog yazarlarının büyük çoğunluğu Akrep burcu. Ne hikmetse neredeyse herbiri aynı veya çok yakın tarzda yazıyor. Nerdeyse herbiri yüksek ancak olanaklı hayalleri olan azimli materyalist gençler. Aşırı duygusal olmadıklarına inansamda herbiri duygusal tatminsizlikten şikayetçi. Hayranlıkla takip ediliyorlar. Bu postun nedeni de bu yazarların benzer kaygılı yazıları oldu.

Tanıdığım oğlak burcu hiçbir kadınla veya erkekle anlaşamıyorum hatta beni uyuz eden bir pırıltı war gözlerinde.

Başaklarla aynı kulüp üyeleri gibiyiz leb demeden lebi derya diyoruz.

Ya kozmoz bana birşeyler anlatmak istiyor ya da ben bir kabustayım.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

sen gel koç burcuyla takıl bence:)biraz dik başlı olsak da iyiyizdir ya..

Adsız dedi ki...

bu tarz genellemelerle karşılaşınca insan kabulleniyor burçların varlığını valla :)

GunO dedi ki...

@zoitsaNe demiş Martin Luther King "Birgün insanlar burçlarına göre değil karakterlerine göre yargılanıcaklar" yada öyle bir şeydi=)
Koç burcunu tanımıyorum ama sen çok iyi karakterlisin.

@PinkzorroHoşgeldin.
Çok güzel yazıların war birkaçını okudum. Bloggerda çok zaman geçiriyorum arkadaşlarım biraz sitem ediyo. Keşke tüm arkadaşlarım blogger potansiyelli olsaydı die düşünüyorum bazen veya insan yazdıkça kendi iç dünyasının güzellikleri ortaya çıkıyor. İnsanları, hayvanlardan ayıran güzellikler.