Nisan 24, 2009

23 Nisan

Köyüm die demiyorum, gezmeyi çok seviyoruz. Çanakkale gezisinin hatırası soğumadan şimdide 23 nisan da Selanik gezisi düzenlediler. Genci, orta yaşlısı, çoluk çocuk, cümbür cemaat 3 otobüse doluşup Selanik'e gittiler. Annem, babam ve kardeşim de arkasına bile bakmadan onlara katıldı.





















Ben 23 Nisan da vatan borcumu ödemek için en zor şartlarda askeri görevimi icraa ediyordum.


(Mana Khemia: Alchemists of Al-Revis, PSP de ki yeni takıntım. Biraz karışık gibi gözüksede çok eğlenceli bir oyun. Tezkereye 20 gün kaldı. terhiz olmadan önce bitirmeyi umuyorum.)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

şartların gerçekten zor:)vişneli meyve suyu psp:)

GunO dedi ki...

@zoitsaHiç sorma=) askerlik zor zanaat...

Noni dedi ki...

Guno şimdiden hayırlı tezkereler diliyorum!

GunO dedi ki...

@NoniSaol çok teşekkürler bu gece asker olarak son gecem=)