Ekim 10, 2007

Yüzleşme

Tanrı ile yüzleşip ; Neden? sorusunu, sormak istiyorum.. Gerçi; Can Dündar, Ntv de, "Neden?" adlı programı, yapmaya başladığından beri, bu dileğime olan bağlılığım; sarsıldı.. Orjinalitesini kaybettiğinden dolayı...

Bu aralar Kendi krallığımı kurmak adına baba evinden ayrıldım.. Aslında ayrıldım dediğim pek uzağa gitmedim üst kattayım hala:=) ama tasımı tarağımı toplayıp, kendi yağımda kavrulmaya; karar verdim... Tabi babam baştan pek sevinsede bu suya elektiriğe ortak kendi ekmeğini kendin pişir ye kararıma, zamanla aile işlerini "Benim işim değil ki" sebebi ile yapmadığımı görünce pek bi uyuz oldu.. Bu nedenlede işten süresiz izinle ayrıldım :=)

Dün, bütün gün 'Neden??' sorusuna 'muhtemel Tanrısal cevaplar' buldum... Boş oturan, boş düşünmüyor herzaman demek ki:=) Cevaplar pek hoşuma gitmeyince(beni tatmin etsede) boş bi uğraş olduğuna karar verdim... Yok ben gerçekten Tanrının cevaplarını duymak istiyorum...

Hayatımı incelediğimde; kaderimi: standart sapması yüksek bir olasılıkla, tahmin edebiliyorum.. Ve ben artık korkuyor olsamda ; hızla bu kadere doğru, sürükleniyorum... İşin cilvesi: Bu saçma sona giderken; hayatımda çok değer verdiğim, oysa bir çok kişinin, anlam dahi veremediği insanlarla; hoş gelişmeler yaşamam.. Bu da beni görevimden alı koymak için şeytani bir oyun olsa gerek :=).. Saçmalık biliyorum.. Zaten bu kişi de; her an bana cuvaldız batırmak için sabırla bekleyen bir cani :=P

-Tanrım; ben, 'Full new' bir kader istiyorum...
-Neden??

Hiç yorum yok: