Ekim 14, 2007

Sessizlik, en tesirli zehir..

Sen simdi susuyosunya..
Benim Dunyam donmuyor..
Sen susuyorsunya..
Ben; sana, susuyorum...
Ve bu sessiz yurek;
Aklimin yanginlarina sebep
Gun isiginda, karanlik..
Yagmurda, kuraklik..
Kalabalikta, yalnizlik..
Yasayan, bir kayip..
Bu sessizlik;
Senle dolu yuregime;
Sensizlik....
Simdi sen susuyorsun ya..
Sozlerim yavan..
Gozlerim donuk..
Yuregim soguk..
Sorularim; bataklik..
Bu sessizlik;
Sadece, Sensizlik
Kufret, istersen..
Agla, durmaksiz..
Ister ask sarkilari soyle.
Ister ayrilik misralari..
Ama Lutfen;
Artik susma!!!!!!

10 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

cok güzell yazmissin guno ..yüregine saglik ...

bazen sessizlik bile cok sey söyleyebilir insana ...susmakta bazen bi cevaptir aslinda ...

---OPTiO--- dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
GunO dedi ki...

@Optio
Sessizlik; en nefret ettigim cevap:=) Begenmene sevindim.. aslinda bi hiza pek dusunmeden yazdigim icin ben pek begenmemistim..
Cok tesekkurler..

Serra dedi ki...

kurban oL sen benim cimbomuma! :)

~Serra

GunO dedi ki...

@Serra
Hahahahaahahahah
hatta
hahhahahahahahahah
ve hoh ho hooo

Neyse bu sene şampyonsunuz ne diim...
:=)

Serra dedi ki...

sen guL guL..
aferiN, gucumuzu kabuL etmen guseL! ;)
$ampionuz tabii. Bu sene manyaq egLenicem in$allah. Bi aksiLik cikmaz da mezun oLursam uStune bi de $ampionLuk, cifte bayram oLucak in$ benim icin. Son macta sesimin kisiLcai anLari hayaL ediorum $imdiden.. :D

~Serra

Arolium dedi ki...

verilebilecek en büyük ceza sessizliktir.
benim ki daha bitmedi..

---OPTiO--- dedi ki...

serra ya katiliyorum valla :)) hehe bu sen bizimm..cimbombommmmum sampiyon yanii :))

GunO dedi ki...

@Serra
Gün olur devran döner, Ancak Caaanım Fenerim; bu sene de sizi : hem içerde hemide dışarıda yener...

Okulunu bitrmene seviniyorum.. Gerçi senden yeni kurs haberleri alamıcaz sanırım ancak iş hayatından tüyo gerçersin bizlere:=)

@arolium
Sessizlikten çok canım yandı şimdiye dek.. Ancak şunu açıkça söyliim: Sessizlik canımı yakar, çünkü bir kadında ki sessizlik genellikle bir cevap değildir...
Savunma mekanizmasıdır.. Ve ne hikmetse; haksız olduklarını bildiklerinde kendilerini savunabilicek bir sözleri kalmadığında bu mekanizmaya sığınırlar.. İşte bu beni yaralar. Çünkü benim sevdiğim kadın böyle basit bir şeyin ardına saklanmamalıdır. eğer saklanıyorsa o sevgimi hak etmiyordur.. İşte ben bu anda kendime isyan ederim.. Basit bir kadını sevmiş olabileceğimden dolayı kendimden nefret ederim..

Benim için sessizlik budur işte..

@Optio
Kutsal ittifak sezdim burada yalnız..:=) Amaaaan ne olcak caaanım bi sene de şampion olmayı verelim:=) Sizin canınız saolsun...

---OPTiO--- dedi ki...

haha koptumm :D bi sendeymiss ....hahahah ....saol guno :D iyi güldüm sayende :D