Aralık 31, 2006

Selam:=)

Birkaç gündür hafif ve agır bir bir depresif haldeydim, garip gelişmeleri izlemekle çok meşguldüm, sevgili blogumu ihmal ettim, keşke okuyucularımı da ihmal etmiş olabilseydimde selam ve özür eyleseydim. Neyse belki bi gün benim de küçük çekirgelerim olur geç kalınca kapımı çalan ilgili arkadaşlarım olur umarım bu blog ta da neyse. İstanbul-İskeçe arasında kısa bir git-gelin, gel-git etkileri oldu suskunluğumun nedeni birde bi an ruhum bedenime ağır geldi onun yıkıcı etkileride beni soğuttu biraz, bi kötü haber ardından bir hoş gelişme felan kafamın karışıklığı. Neyse hala yaşıyorum onu belirtiim dedim. Yarın bayram ve şuan saat 03:05 sabaha karşı. Melankoli değil yanlız bu sabahlamamın nedeni biraz frape ve çoook dost sohbeti, hala zihnimi uykuya karşı savunan. Birde Okan Bayülgen'in, Makina'sında ki şu hoş Sylvia adlı sarışın:=)
"Ya_rın bay_ram erken kalkın çocuklar" şarkısına yeni bir yorum kattım.
Herkesssin Bayramı kutlu olsun şimdiden...

Hiç yorum yok: