Aralık 20, 2006

50. Post

Ahahahahah bak sen, bu aymaz republic of guno post u 50. postmuş:=) ne tatlı bişi bu 50. post olayı hatta bunun için çabalamışımdırda bi ara. Güzel oldu bu post un 50. olması çünkü benim için anlamlı. Gecen başka bir blogerı okuyorum, yazıları çok sevimli, aslında bu arkadaş gurubu kompletten sevimli, hepsine bakıyorum fırsat buldukça.. Hatta biraz etkileniyorum da belki böyle hoşuma giden postlardan, esinleniyorum da bazen belki ama asla çalmıyorum, çaldın dien sıkıysa çıksın karşıma. ahahahahah erkeklenesim geldi bi an, Neyse Bu kız 33 yazı yazmış bi ay da, gördüm moralim bozuldu kompletten blogumu silesim geldi, sonra düşündüm Ben ağır yazılar yazıyorum, o yüzden ağır ağır yazıyorum die teselli ettim kendi kendimi:=)
hmmm bak belki bu ahahahah ı çalmışımdır birilerinden çünkü ben ayılamanca ehheheu ü seviyorum daha çok onu da başka bi arkadaştan çalmıştım zaten ammmmaaaan neyse işte yatıyorum ben, yarın yine iş war ve çoooooooook para lazım bu şehrazat a ahlaksız teklif yapmak için:=)

Hiç yorum yok: