Aralık 18, 2006

Bi silly thing daha:=)

Birkaç yıl önce de evde uyuyorum. Arkadaş gelmiş dış kapıyı çalıyo ama evi yıkıcak. Bende uyku sersemi yattığım yerden girinizzz die bağırıyormuşum. Yatak diilde müdür masası mubarek:=) Annem alt kattan bana seslendiğinde de genelde uyku sersemi Neeeeee diorum zaten. Geçende alt katta uyumuşum hatta bayılmışım, arkadaş gelmiş, annemde beni uyandırmaya çalışıyo
Annem: Eray abin geldi uyansana.
Ta kendim : Bana ne, bana mı gelmiş.
Annem: Tabi sana gelmiş.
Ta kendim : iyi de nie gelmiş.
Annem : Eh kalk ta sor kendisine artık, ayıp ayıp..
Ta kendim : Bana ne yaaaaa.
Sonra ayıldım tabi eleman da şaşırmış benim bu halime, binbir özür felan..
Allam yapıyorum galiba ben böyle şeyler.
Arada espiride yapıyorum ama bi tek ben gülüyorum o da ilginç:=)
Neyse bi Ben warım zaten, Birde siz...

Hiç yorum yok: