Aralık 03, 2006

Asosyalizm'in Mey Gecesi

Keçilli'nin balkan esintisinde şarabın dibine vurup, hoş sohbetten evime geliyorum Surviver da Pantelis elenmiş:=) Tanrım bu ne güzel bi gün yoksam yarın ölücekmiim:=) Pantelis i buradan da uğurlamak isterim şahsen : Pantelis, na gamo tin Ellada sou, kai oles i elinides fasistes pou gnorizes : Biraz sarhoş olmamla ilişiklendiriyorum bu küfrümü o yüzden hemen vurmayın kahpeye:=) Bide Kalimera Ellada şarkısını yolluyorum anlamak istemeyenlere. Bu arada uzun zamandır ilk defa gece çıkıyorum evleri -neon ışıkları gibi- süslemişler çok sempatik buldum Christougena için anlaşılan. Keçilliyi de özlemişim hasta gittim, şen geldim valla, çevirme olmasada en az 2 kilo imigliko devirmişimdir:=) neyse..

Bu duruma ben çok alıştım ama bloguma da yaziim: Bana " derdin ne senin?" die soranlara anlamazsınız beni, benim kadar tanımadığınız için. diorum. "Sen bizi cahal görüyon" diolar uzuuuun uzun - Benim, ne kendime, ne Dünya ya, nede insanlara, güvenim, inancım yok artık- die anlatınca da " ii o zaman git at"as""vur"(emir fiili değişsede aynı eylemi ima ediyor) kendini" diolar. Sevgili sevnlerim; Biliorum, ya içki de meze bu muhabbet yada hakkaten ilginizi cezbedio benim mistik yanım da, artık anlatmaktan yoruldum, şahsi bişi diil bu hiddetim.

Bide her bu tip muhabbeten sonra "üstüne kapak bira" nietiyle Kibernio veya MyClub a gitme isteği uyanıyo sevgili arkadaşlarımda ben hep muhalifim tabi bu konuya. onu da buradan belirtmeyi görev telakki ederim. Böyle Cafebar, Club olayları yanlızlığımı daha da bir belirgin hale getiriyor, yüzüme vurur gibi, Hayır biliorum buralara yanlız gelenlerin pek az ı yanlız çıkar da benim yalancı baharlara karnım tok.. Almiim, ancak 2 sexy bu gece zihnim de uyucak bundan da nefret ediorum.

Bide sevgili Zinep birkez daha, sözde benim yüzümden, blogunu kapattı:=) Bi yandan beter ol diorum gurşunlara gelesin Zinep mantııısı. ama üzülüyorum da küçük çekirgeme ne yalan söyliim belki hakkatten böyle bi etkim wardır -bu öz de insanlara- asla kötü nietim olmasa da belki de kendi küçük Dünyaların da dünyalar savaşı yaşıyolar die böyle oluyor. belki bu yolla, reyting bekliolar.... ne billiiim çokta düşünmek istemiorum açıkçası. Kalbimin derinliklerin de bir sızı olsa da. Aklım -ucuz kurtuldu- die kendi kendine dövünüyor Neyseeeeee.... Bu da bi trip işte. an other brick on the wall...

Güle Güle Zinep Güle Güle.. Gia sou Pantelis Athe Gamisou... Bekle Bizi CimBom Bekle:=)

Hiç yorum yok: