Şubat 03, 2009

Yes Man


Jim Carrey'in başrollerini Zooey Deschanel ile paylaştığı Yes Man filmini izledim ve beğendim. Mesaj kaygılı Jim Carrey filmleri oldukça fazla ancak bu filmin içerdiği gizli mesaj hoşuma gitti.
Ben kendi kendime kilitler vuran, olumsur senaryolar üretip basit adımlar atamayacak kadar kendi cesaretini kırabilen biri olduğum için. Hayat bazen olumsuz da görünse ewt demeyi düşünüyorum. Bakalım bu filmde ki gibi olumlu etkiler alabilicekmiyim hayattan=)

Bu arada, Zooey Deschanel'i çok çok fazla Katy Perry'e benzettim. Gözler aynı gibi.
Şu popüler Katy Perry şarkısı ile film previewimi bitiriim bari=) I've kissed a girl diil tabi=) veya you are so gay=P. Bu kızı tv de ilk gördüğümde I've kissed a girl klibi ile karşımdaydı. Aptal kız hallerine şarkının aptal sözleride eklenince oldukça eğlenmiştim. Sesinde hoş bir tını war ama aptal imajı ile prim yapma derdine gibi.

Yes Man güzel.

Ve şimdi sözü Katy'e brakalım.

Hiç yorum yok: