Mayıs 17, 2009

Hafta Sonu S(C)efası


Yoğun bir haftasonu geçirdim.
 
Önce evimizin yeni ferdi olan chow chow umuzun adaptasyonu ile meşgul olduk. Mubarek köpek sanki bize gelmeyi dört gözle bekliyormuş gibi hemen şımardı ancak sevgili kedimizin yakın markajında.

Cumartesi gecesi terhis olmuş eski bir asker olarak askere yeni gidicek gençlere, eşsiz tecrübelerimi aktardım. Bi yandan Eurovizyon'da, Norveç'in haksız birinciliğini izledim.

Pazar günün neredeyse tamamını akşam yemeği için heba ettim.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

kedinin bakışlarına bittim yalnız:))

GunO dedi ki...

Kedinin bi planı war sanırım. köpek daha bizim bahçeden dışarı çıkmadı ama kedi ile oynarken, kedi hep bahçe dışına kaçıyo köpekte peşine takılıyo sanırım bi gün köy dışına kadar kovalıtacak kendini sonrada köpek kaybolup gidicek=)

daban dedi ki...

Ogun arkadas bu sana cok gelmedimi bizi niye davet etmedin