Eylül 25, 2007

Yazık

Kendini tamamen kaybetmiş veya ' ben onu tamamen kaybetmişim'. Bilemiyorum..
İhanetinin, bedeli; onda, tüm sevdiklerimi, kalbime zincirlemekti..
İşte o 'tüm sevdiklerim' artık bana zimmetli...
Ve O, tüm yoksunlukları ile ' tatsız-tuzsuz bir yemek' gibi...
'Dolapta bulupta bozulmasın die tüm sebzeleri bi kazanda kaynatılan çorba' gibi...
Ben, bu kadında, bunca güzelliği nasıl buldum ki??
Belkide sadece üzerine ii oturmuş bir elbiseydi onda tüm sevdiklerim..
Kendi diktiğim üzerine bide hayran kalasıca beğendiğim bir elbise..

Hergün ama istisnasız hergün aklıma takılıyor ismi..
Hiç hak etmediği halde nerden geliyor bu sevgi??
Başka işlerle meşgul iken bile saatlerce zihnimde onunla sevişiyorum..
Beş para etmez bir varlığık nasıl böylesine güzel hayallere 'Özne' olur??
Şimdi 2 tık ötemdeki gece kondudan bozma sarayında izledim onu..
Daha da nefret ettim kendimden.. Böyle bir ismi hala anabiliyor olmaktan..
Yazıklar olsun bana..
Elbiseye o kadar hayran kalmışım ki;
içinde ki boşluğu, hiç fark edememişim..

2 yorum:

PENTHESİLEİA dedi ki...

ne insanlar gördüm üstlerinde elbise yok nice elbiseler gördüm içlerinde insan yok !! yola devam dostum !!! sevmeyede , yenilmeyede ,tükenmeyede isyanlarada devam !!! yoksa ne halta yarar şu saçma sapan dünya aksi halde nasıl anlaşılır insan olduğumuz !!!

GunO dedi ki...

Ölümümüzden sonra mezarımızı yerde aramayınız
Bizim mezarımız ariflerin gönüllerindedir...
Güneş olmak ve altın ışıklar halinde
Ummanlara ve çöllere saçılmak isterdim
Gece esen ve suçsuzların ahına karışan
Yüz rüzgarı olmak isterdim....

Mevlana C. R.

Ask gecmekbilmez bir hastalik gibi:( Bu halide guzel belki

Keske; 'askima layik bir kadina', asik olabilsem....